gnällig tant?

igår blev jag medtvingad in till mellandagsrean på Marieberg.
Det var lika hemskt som det låter ja.
Folk precis överallt och folk har fan ingen hyfs..
som i klädaffärerna,där hade folk bara slängt allt på hög som de stått o tittat på o bestämt de ej skulle ha.
Man brukar väl hänga tillbaka det?
Jag kanske börjar bli en gnällig tant men saksamma..
Folk är knäppa.
Snacka om att de som arbetar i butikerna hade extra mycket att göra efter stängningsdags.
Jag köpte inget men Spike köpte sig en svart slips o en snygg slipsnål.
Vilka 13 åringar lägger pengar på sånt?
Min fina lilla Spike <3

Idag var vi i Örebro igen.
Hanna o Jossi skulle mathandla o tyckte jag med skulle det.
Så vi studsade in på Citygross.
Var inte tillbaka hemma förräns runt 21 nånting när vi flummat klart.
Jösses var vi låter vart vi än är tillsammans ;)
Tog oss en fika när vi var tillbaka hemma hos mig o nu är det mitt i natten.
Jag sitter med Megas i fåtöljen,kollar på Snuten i Hollywood o ska snart krypa ned under täcket.
Måste se till att få ordentligt med sömn för imorgon...Ja då jävlar händer grejer.
Iiihhh!!!
Nattinatt//hellA






Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0