Handlat klappar

Det blev en lååång dag i Örebro igår med herr och fru lesbian.
Vi drog på förmiddagen och var inte hemma förräns framåt kvällen.
Drog till Marieberg galleria,det är typ Örebros största köpcentrum för de som inte vet ^^
Det var massa folk redan när vi kom men jäklar vad det fylldes på ju mer timmarna gick.
Jag hittade iaf allt jag skulle så nu är klapphandlandet klart.
Bara Megas kvar men det ska jag handla på Dollarstore.
Åhhh,jag önskade så att jag hade mer pengar.
Hittade såå mycket mer jag ville köpa till kidsen men hade behövt vara miljonär då ;)

När vi äntligen blivit klara på Marieberg...då värkte ryggen och fötterna.
Hade glömt att det skulle handlas en hel drös på Willys med.
Blööh,jag var inte pepp men man var ju tvungen att handla hem lite julmat o sånt behövligt.

Tog oss sen en fika när vi kommit hem hit med min mor som var här och snackade lite strunt och gäspade i kapp.
Haha.

//HellA
 





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0