Lilla slyna.

Njuter av en heeeelt barnfri kväll!
Whoop,whoop.
Det var ett tag sen minsann.

Just suttit och tittat på "Den lilla sjöjungfrun" och rös av nostalgiskt välbehag.
Och jag bölade!
En hel del...
Bölade när hon fick tillbaka sin röst.
Bölade när hennes pappa gav henne ben igen.
Bölade när hon sa hejdå till sina vänner och familj.
Åhhh,sån underbar film.
Det var min stora favorit som liten ♥
Det lär alltid hänga kvar.
Något jag hade glömt o blev lite paff över var att Ursula kallar Ariel 'lilla slyna'.
Haha,vad fan ^^
Hade filmen gjorts i dagsläget hade de aaaaldrig fått ha med den repliken.


Jag som hade tänkt sitta ensam hela kvällen o bara njutit av ensamheten...Det fick jag icke för Hanna och Jossi.
De bestämde att de skulle komma hit.
De kom samt döttrarna Viljah och Noomi.
Så bjöd jag in morsan och lillebror min också o bjussade på fika.
Hade bakat 'Silviakaka' för första gången nämligen.
Aldrig ens smakat sån innan.
Tänk er typ kärleksmums fast ljusa och annan glasyr...Ja,men typ så.
Den sjönk ned i mitten men fuck it.
Där blev det ett hav av glasyr,nomz.
Och det var riktigt jäkla gott.
 


Det blev full rulle med allt folk här och jag busade med tjejjorna så jag blev svettig överallt,haha.
Knasbarn.

Nu är jag iaf nyduschad o ska sätta mig och enbart njuta av ensamheten resten av kvällen.
Adjöken//HellA
 



 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

HE3J

Svar: hej?
Starsprinkle

2013-12-06, kl 22:44:30
Skrivet av: sanna

Så gullig Megas är i löpskyddet.

Svar: ser ut som en bebis ^^
Starsprinkle

2013-12-06, kl 23:20:38
Skrivet av: Cim

Haha bölar också till Ariel. :)

2013-12-07, kl 16:23:38
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: sara

Är hanna en bra förälder? Hur verkar barnen må nu när hon lever med en tjej?

Svar: Det tycker jag absolut hon är :)Hennes kids mår fint så vitt jag vet och de äääälskar verkligen Jossi. :)
Starsprinkle

2013-12-08, kl 00:53:28
Skrivet av: Ida Sugarheart

Åt sån kaka när jag var 10 och tyckte det var typ det godaste jag ätit men visste inte vad den hette och har inte kunnat lista ut det heller förens nu :) Nu jävlar ska det bakas haha

Svar: yaaay gör det :)
Starsprinkle

2013-12-09, kl 02:08:47


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0