Lussebullsöverraskning.

Skulle ju bakat lussesnoppar o vaginor men degen var på tok för fluffig så det gick inge bra.
Gjorde vanliga klassiska 'S' istället och det funkade minst lika bra ;)
Lyckades övertala Spike att baka med mig istället för att tråka vid datorn,yay!
Mom and son time!
 


Bjussade sen morsan på adventsfika.
Myspys.

Så la jag in några alldeles superfärska lussebullar i en påse o snurrade runt lite snöre och tassade ned så tyst jag kunde till grannarna snett under mig.
Försiiiiktigt hängde jag påsen på deras dörrhandtag och smög mig upp för trappan igen.
Hihi,hoppas de blev glada.
Lämnade ingen lapp eller nåt så de får snällt undra vart sjutton de kom ifrån :)
Lite kul sådär.




Do I need to tell you I'm in love with my shiny dermals ♥
 
 




Här kommenterar du:
Skrivet av: Kaffehörnan

Vad hott de ser ut. Vilken go o rar tjej du. Har du berättat att var dom ifrån?

Svar: nä de vet fortfarande inget ;)
Starsprinkle

2013-12-04, kl 01:19:03
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0