nymodifierad!


Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Så coolt. Måste ha gjort ont. Men fan så snyggt.

Jag är dessutom sjukt facinerad av att huden är som en ficka. Upptäckte det när jag percade earl på mig själv...haha. Man kunde ju röra nålen under huden.

Jag vill ju ha inplantat så sjukt snyggt.

Svar: eller huuur,visst är det fashinerande :)
Starsprinkle

2013-12-28, kl 14:52:57
Skrivet av: Anonym

oh my god! helt fasinerande.
Hur länge kan man ha nåt sånt inne? är det för allti eller måste man ta ut det sen? Är det inte väldigt stor risk för infektioner eller att kroppen stöter bort det?

Svar: Nej,man sköter ju självklart om det otroligt noga sen hoppas man bara att kroppen vill läka det ordentligt precis som med alla andra ingrepp :)Att kroppen stöter bort implantat är rätt ovanligt så vitt jag vet men visst har det hänt.

Ärligt talat så har jag aldrig varken hört eller läst att man nånsin ska behöva ta ut eller byta ut implantaten.
Starsprinkle

2013-12-28, kl 17:13:18
Skrivet av: MansonDust - en mammablogg om barnmode

Haha, så kul att han som gör har ett ? på sin hand. :)

2013-12-29, kl 09:26:07
URL: http://mansondust.nu/
Skrivet av: .

Vad tycker socialen om att du spenderar dina bidrag på detta? Ett tips; sätt in pengarna på dina barns konton istället. Eller nej, låt mig gissa, de har inga konton ens? Suck.

Svar: socialen?Haha,vad har socialen med mitt liv att göra?
Sluta anta saker.
Blir så trött på såna som dig.
Starsprinkle

2014-01-01, kl 18:45:13
Skrivet av: Anonym

Ja, vad skulle du annars få pengar från? Ingen kommentar om barnens konton, erkänn att de inte har några?! Dina behov går ju före, det ser vi tydligt här i din blogg som du själv skriver

Svar: varför tycker du att du förtjänar svar som antar massa dumheter och sen inte vågar stå för vem du är?löjligt!
Starsprinkle

2014-01-09, kl 14:51:40


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0