aj!

Damn vad mycket extra läsare jag hade igår,fasen vad roligt.
Runt 400 personer mer än vanligt.

Andra dygnet idag med hornen.
Fick för mig det var tredje men nope.
Jag har jävligt ont och det spänner utav helvete.
Käkar ipren och panodil för smärtan.
Minsta lilla grimas man gör så gör det skitont.
T.ex om jag ska nysa - aj!
Rynka ögonbrynen - aj!
Se undrande ut - aj!
Ja och så vidare.
Haha,mindre häftigt men klart värt det,indeed!
Längtar tills svullnaden är borta och smärtan släpper så jag kan ta ordentligt på dem...det lät lite wierd,men ahh.

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0