Det börjar bli mer verkligt.

Nu jävlar börjar det kännas mer verkligt!
Nästa vecka,äääääntligen.
Då ska det skäras i Hella,göras gångar och fickor,tryckas in silikoninlägg och sy ihop.
Ohhhh.
Kommer nog må så jäkla illa och vara helt stissig på bussen in till Kumla den aktuella dagen.
Har ni någonsin längtat SÅ extremt mycket efter något.....Drömt om det i massa år?
Så äntligen ska det ske!
HOLY CRAP!

Idag har Leeloo vart hemma från skolan.
Dock ej sjuk men hennes kompis I började spy massor igår när hon kommit hem från oss,så här frodas det nog massa härliga baciller.
Håller tummarna så jävla stenhårt för att det inte bryter ut på någon av oss,men chansen för det är rätt stor.
Det är inget festligt med magsjuka.
Och skulle jag vara sjuk när jag ska göra implantaten,nej då vet jag inte vad jag tar mig till,seriöst!

Badat fröken Megas idag.
Hon skötte sig så fint,det gick skitbra.
Imorgon har hon vart här en vecka men hon äter fortfarande knappt ingenting.
Undrar när jag bör oroa mig?

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Frida

Hugo matvägrade också i början när han var hemma hos oss, men hundar har inte det tankesättet som människor att dom ska svälta sig, utan när dom verkligen blir hungriga så kommer dom att äta lite.
Jag var också orolig efter ett par dagar, men det gick över sen.
Det är relativt vanligt med mattrots när hundar kommer till nya hem.

Svar: Hoppas det ger med sig :)
Starsprinkle

2013-02-10, kl 21:30:25
URL: http://piercednymphaea.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Hon kanske inte vill ha din skitmat från typ Lidl?

Svar: lägg ned dina förutfattade meningar dumbass!
Starsprinkle

2013-02-13, kl 09:06:00


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0