Första natten.

Första natten med nya familjemedlemmen avklarad.
Det gick helt okey,hon var lite pipig först men det avtog efteren liten stund.
Dock är inte den lilla damen van vid att bo i lägenhet.
Hon har tidigare bott i hus mitt ute i ingenstans.
Så fort hon hört röster utanför fönstret,eller mina grannar vägg i vägg som pratar högt så har hon morrat,under natten that is.
Det lär hon ju vänja sig av med dock.

Funkar helt okey med katterna också vilket jag är förvånad över.
Trodde de skulle hålla sig undangömda någon vecka men tre av dem har vart framme flera gånger för att kika på Megas.
De morrar lite och burrar upp sig,men de är ändå framme.
Yay.
Kanske lättare att acceptera en liten hund än en mellanstor som Gottis.
Det tog runt 4 låååånga månader innan de ens tyckte det var okej att dela hem med en läskig hund.

Hoppas hoppas hoppas allt ska funka med Megas för oss.
Hon är en så mysig liten tjej.
Det ska bli kul att lära känna henne.
Jag tycker det är så bra av C (ägaren) att först lämna ut på en månads prov.,mycket klokt.

Och just ja,såååå skönt att komma ut och gå!
Megas blir min källa till motion tror jag.

Idag ska vi försöka ta tag i rensning av Leeloos rum.
Hon har på tok för mycket saker där inne så en drös ska hivas iväg och lite ned i källaren.
Skulle tagit tag i det igår men öppnade hennes dörr,tittade in och drog en stor suck.
Bläääää,för mycket,vet inte vart man ska börja.

Tack och hej//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0