Hon tafsade på mig!

Shit vad jag vart social idag.
Jag lär ju somna så gott sen ^^

Imorse åkte vi (Spike & jag) först bort till loppisen vid Uffes lada med Hanna & P.
Träffade Leeloo där så hon fick en hundring att handla för,direkt blev det barbie och littelest pet shop grejer,haha.
Spike var farbror och köpte broddar,haha,love it.
Jag hittade faktiskt inget särskilt där,eller jo tv-spel men tyckte de var lite för dyra så jag skippade dem.
Tittade in på Bra & begagnat där det var skitvarmt,där hittade jag iaf en jättetuff hängare.
Megas ska få ha sina kläder på den.
Tung och ordentlig hängare det där,man kan döda någon med den utan problem.


Åh just ja...
ÅHH,måste berätta.
vart finns folks hyfs egentligen?
En kvinna på loppisen frågade mig om det var mig hon sett på tv.
javisst svarade jag.
Så sa hon - 'ja för de där känner jag igen' så TOG HON PÅ MITT HORN.
Ofta man bara tafsar på någon sådär,man frågar väl ändå?
I vanliga fall bryr jag mig inte sådär överdrivet men nu tog hon på det hornet som gör ont,så jag försökte backa undan men lyckades inte.
GAAAAH!!!
Försökte skynda mig därifrån efter det.

Handlade lite på Ica efter sen vidare hemåt.
Hanna informerade mig om att det minsann var hennes och josefins 5 månaders dag idag så hon skulle göra tårta och komma bort till mig sen vare sig jag ville eller inte,haha.

Jag vilade någon timme sen väcktes jag av att de två dundrade in i mitt sovrum och Megas skällde lungorna ur sig.
Så fikade vi och snackade strunt.


Lite senare kom Marie över.
Och sen Camilla,vi drack lite té och pratade.
Sen dundrade Hanna & Jossi hit igen ^^
Full rulle.

Stygnen i mitt huvud har kliat så inåt helvete sista dagarna och nu kände jag att det får vara nog.
Dock var det för svårt att plocka bort dem själv,ser ju inte själv.
Bad Jossi så hon petade och drog lite medans jag satt under en lampa.
Sååå skönt att bli av med dem :D

Nu är jag trötter så jag ska krypa ned i min renbäddade säng och sluta ögonen.
Nattinatt//HellA





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0