Mina fina horn - bilder & text.

Implantaten är alltså på plats,äntligen.
Så som jag längtat och väntat!
Det var värt både smärtan och väntan,jag är så otroligt nöjd och glad.

Att skaffa implantat räknas som det mer extrema inom bodymods,särskilt i ansiktet.
Dock känns det inte särskilt extremt för mig personligen,känns som att de hornen skulle suttit där hela tiden,detta är så jag liksom.
När man väljer att se annorlunda ut så får man ta mycket skit,man måste vara stark,så är det bara.
folk tror det är helt och fullt okey att häva ur sig saker som 'fan vad fult' , 'vad äckligt', ' du är ju dum i huvudet' osv osv osv.
Varför det skulle vara okey förstår jag dock inte.
jag går inte fram till folk och talar om för dem vilken otrolig ful frisyr de har,eller de där byxorna måste man vara en stor idiot för att ha på sig.
Men men,folk har åsikter,det kommer man inte ifrån och åsikter är bra,sen hur man yttrar sig är en helt annan sak.
Jag skiter fullständigt i hur ful folk tycker jag är i mina horn och alla blickar.
I love my horns,jag är otroligt stolt över dem.
Ni behöver inte tycka om dem,det är okey :)
Jag respekterar att alla tycker olika.


Idag ser jag ut som,jag vet inte vad,haha.
Det är väldigt svullet och gör jävligt ont samt lite blåmärken,men inte så farligt än,det hinnert bli värre ;)
Men igår kväll var det värst.
Stoppade i mig både ipren och alvedon vilket iaf tog snudden av smärtan.
Lite svårt var det allt att sova men det gick väl lite halvt okey iaf :)
Det är en väldigt ovan känsla,man känner ju att något sitter under huden som normalt inte är där.
Och det spänner väldigt mycket nu innan huden tänjt ut sig.
Lite som om jag skulle ha ett pannband som sitter åt för hårt,eller så.
Jag kan inte rynka pannan osv ^^
Svårt att förklara.

Majki kom i förrgår (nej,fortfarande inte ihop igen om ni undrade)
och jag är så galet tacksam för att han kunde följa med mig.
En av få människor som jag känner mig trygg med.
Vi tog bussen in till Kumla,gick in på ett fik och köpte alldeles för dyr läsk för att försöka varva ned lite men det gick mindre bra,haha.
Anyhow...
Kom in,hälsade på Julio,Lukas,hans tjej samt Julios kompis.
Bara att ta i hand med Zpira var en sån ära!

Så började Julio prata om att tv borde vart där nu.
Jag blev typ lite whaaat?
Jag hade ju inte hört något mer om tv så trodde inte det skulle bli av,så jag blev ännu mer nervös och började nojja över hur jag såg ut och hur jag var sminkad.
Haha,jäkla bekymmer ;)
När jag presenterade mig för tv killen så lät det såhär - "Hella,nervöst bajsnödig."
Hahahaha!
Men han var lugn och trevlig,gick fint.

Så började Zpira klämma på min panna,ritade upp saker etc etc.
Sen när alla förberedelser var klara så körde vi igång.
Helt amazing så klarade jag det utan att svimma.
Det var dock på gång ett tag när han skar och gröpade under min hud men jag aaaaandaaaades och fokuserade enbart på det.
Jag är lite impad av mig själv faktiskt,haha.
Kanske ska påpeka också att Zpira var i Kumla på Stanley tattoo & piercing för att utbilda Julio som ska börja med implantat etc :)
Jag hejar på Julio,tror nog han kan bli en duktig bodymodartist!
Han var med och gröpade och skar i mig.

Själva ingreppet tog inte särskilt lång tid,kanske en halvtimme eller något.
jag hade ingen direkt koll på tiden med något sånt.
När silikoninläggen var på plats sydde de ihop snitten och tvättade av min panna.
Jag kände mig helt sprallig och glad,underbart.
Stannade en liten stund och pratade med dem sen vidare hemåt.

Är det nåt ni undrar så är det bara att fråga förresten.
Ja,om det inte är såna frågor som - 'tycker du inte att du är en hemsk mamma när du gör sånt där' för sånt idiotiskt är inte värt att svara på.
Spike tycker det är skitfult och Leeloo tycker att jag ser ut som en get,hahahaha.

Fick förresten veta av mamma att pappa alltid kollar nyheterna på tv 4,herregud,han lär ju ha fått en hjärtattack när han såg mig imorse,HAHA!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och glo lite tv med Majki.
//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Erika

Ojoj, modigt gjort! Får ont i pannan bara av titta på det :')

Vad händer OM du ångrar dig? Hur tar man ut det liksom, blir inte det fasligt dyrt?

Är det som med silikonimplantat att man måste byta ut dem efter ett par år?

Svar: vill jag ta bort dem så går jag till någon som kan,ingen aning vad det kostar.Nää,det e inte som tuttimplantat ;)
Starsprinkle

2013-02-14, kl 15:18:51
URL: http://xeqts.se
Skrivet av: Josefine

Jag undrar bara om det GÅR att ta bort dem och isf om huden skulle gå tillbaka då eller vara liksom lös? Kul när drömmar går i uppfyllelse tycker jag. :)

Svar: jadå,visst går det att ta boprt dem :)Huden återställer sig.
Starsprinkle

2013-02-14, kl 16:22:18
Skrivet av: Emma

Haha fan vad galen du är, tycker det är härligt dock. :D

Svar: hahaha ^^
Starsprinkle

2013-02-14, kl 18:04:22
Skrivet av: Malin

Aj aj aj respekt till dig!! Ingen bedövning?

Svar: salva men det var väl inte så effektivt kanske ^^
Starsprinkle

2013-02-14, kl 19:07:04
URL: http://onewayforward.blogg.se
Skrivet av: Frida

Jag tycker att implantat är så vackert! Det är som att ha ett permanent vackert smycke på sig i mina ögon.
Respekt till dig som vågade, jag nöjer mig nog med att bara beundra :-)

Hoppas att det läker bra nu och att du inte har alltför ont.

Svar: eller hur,jag håller med dig fullkomligt :)Tusen tack
Starsprinkle

2013-02-14, kl 23:26:07
Skrivet av: Zandrama

I LOVE IT :D
Starkt jobbat och så sjukt jävla stolt över dig :D
Sen vad andra tycker är skitsamma ^^ Sålänge man själv är nöjd med sig själv så spelar det inte någon som helst roll om vad andra tycker :D
Du är sjukt snygg i dom btw :D

Svar: tack snyggo <3
Starsprinkle

2013-02-15, kl 07:59:44
URL: http://belpet.wordpress.com
Skrivet av: Malin

Åh shit alltså. Så jävla hård du är.

Jag tycker dina ungar har tur som har dig.


Svar: oh,det var gulligt :)
Starsprinkle

2013-02-15, kl 11:25:29
Skrivet av: Ida

Vad tråkigt att folk är elaka!! Finns väl ingen jävla anledning... grrr... Kul att se lite mer bilder här, och vad häftigt att tv var där! Det måste jag ju nästan spana in, om min dator orkar : )


Svar: awww tack <3
Starsprinkle

2013-02-15, kl 14:46:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se
Skrivet av: Twyzzan

Guuud vad cool! Att du vågade i pannan! Jag skulle vilja ha på armen. Får man fråga vad det kostade? gjorde det sjukt ont? och hur det kändes att vara med i tv?

Tycker du är grym! Kram Twyzzan

Svar: tack,tack :)det var inte ett dugg skönt men jag överlevde,whoop whoop.
Det är skoj att vara med i tv tycker jag :D
Det kostade 3000:- och då var det halva priset :)
Starsprinkle

2013-02-15, kl 19:39:00
Skrivet av: Fia

Fy sjutton vad otäckt det ser ut att ha varit under ingreppet!! Att du vågade!

Jag personligen tycker att det är och ska vara upp till var och en hur man vill se ut.
Men jag undrar lite hur du tänker med tanke på att i framtiden jobba? Jag kan ju tänka mig att en hel del arbetsgivare höjer på ögonbrynen åt implantat.
Jag tycker absolut inte att man ska diskrimineras pga av sådant men tyvärr är det ju så det är i verkligheten.

Svar: Det går långsamt framåt faktiskt :)En kompis träffade en banktjänsteman med tatuering i ansiktet,så det finns hopp :)

Jag är faktiskt inte oroad över det,jag ska minsann förklara för dem att jag jobbar precis lika bra som vem som helst :D
Starsprinkle

2013-02-15, kl 21:27:53
Skrivet av: Julia

Inte alls min stil men fasen vad fräckt! Du är för härlig, både som person och mamma! :) puss påre!

Svar: tack snälla :)
Starsprinkle

2013-02-16, kl 23:01:04
Skrivet av: Angelica

Detta är inte tänkt som kritik utan snarare en reflektion.
Du säger att du är stark och tuff, men jag upplever dig snarare som lite blyg och osäker. Är det så att allt detta gör att du känner dig tuffare?
Sen en liten fundering kring det här med pengarna...3000 är mycket för vem som helst, tycker du att det är en vettig investering när det kanske en annan vecka är ont om pengar till något som är så mycket viktigare?
Ta inte illa upp för jag är bara nyfiken på hur du tänker och sen respekterar jag ditt svar.

Svar: Tuff har jag nog aldrig påstått att jag är,snarare tvärtom,jag är ganska så jäkla mesig och det står jag för :)Jag gör mina bodymods för jag tycker det är vackert,en mycket enkel orsak utan krångel liksom ;)

Nej,absolut inte,det är ingen vettig investering men detta är något jag drömt om i hur många år som helst,då bryr jag mig inte om ifall det är vettigt eller inte ^^
Starsprinkle

2013-02-17, kl 13:11:10
Skrivet av: Rebbe

ändå läckert att man kan göra sånt!!
btw, älskar namnet på din dotter, Leeloo. femte elementet ftw! :D

Svar: Tack,tack.Oh,du har sett Femte elementet,den är så underbar <3
Starsprinkle

2013-02-17, kl 21:30:48
Skrivet av: Cim von Wowern

Precis som att allt man betalar för är vettigt? Det är knappast vettigt att bränna tusenlappar på krogen.. men folk gör det ändå. :-P

Svar: haha ja,det har du faktiskt rätt i,tänkte jag inte ens på ^^
Starsprinkle

2013-02-18, kl 09:03:20
URL: http://vonwowern.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0