Shopping,mys & nitar.

När vi rensat Leeloos rum så sålde vi hennes Duplolego och för de pengarna handlade hon lite.
Dels vann hon en auktion på prinsessan Celestia på Tradera som hon gått och längtat sönder efter :)
Igår kom den äntligen,så vi åkte upp på byn,bara hon och jag för att hämta ut paketet.
Så hittade hon lite annat smått och gott som hon absolut skulle ha med,på Ica och bokhandeln.
(Oh,jag vill oxå ha Celestia)

Det var en mycket nöjd tjej som satte igång att leka så snart vi kommit hem och slititi upp förpackningarna :)

Nu är det fredagskväll,kom in från sista promenixen för en stund sen.
det var underbart skönt ute,hade kunnat knalla runt hur länge som helst kändes det som.
Tvingade med mig Spike som motvilligt följde med men han upptäckte att det faktiskt var supermysigt,haha.
Leeloo sover faktiskt hos farmor sin hela helgen,åkte förut idag.
Whoop whoop.
Kul för henne,skönt för mig och Spike att vara lite ensamma.

Vi drog upp på byn idag,tog en fika och handlade lite.
Myspysligt.


Imorgon bitti får vi sätta alarmet på mobilen trots det är lördag.
Ska följa med Hanna och hennes ex P bort till loppisen vid Uffes lada.
Yay!
Hoppas på att göra nåt fynd.

Kom precis på att jag faktiskt köpte ett nagellack uppe på lindex idag så nu ska jag sätta mig och kleta lite med det.
På tal om Lindex,oh vad mycket fint de har där nu med nitar...örhängen,halsband och fan vet allt,blir ju helt salig.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: KalsongMorsan

Den där bilden på dig, alltså..:-P:-d

Svar: haha vad? ^^
Starsprinkle

2013-02-24, kl 12:06:04
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0