Snart tonåring

Igår råkade jag slå i hornen,inte särskilt hårt egentligen.
Men satan vad ont det gjorde.
Jag grät som ett riktigt förtvivlat barn.
AJ!
Läkningen nu efter är fan så mycket värre än själva ingreppet.
Sakta men säkert blir det bättre iaf.
Svullnaden har gått ned en hel del.
Ena hornet är rätt okey,inte så ont medans det andra smärtar som fan och det känns som stygnen ska slitas upp och silikonet hoppa ut.
Haha,shit.
När det är läkt så skulle jag vilja knäppa lite shyssta bilder :)

Sitter och dricker lite kvällskaffe,ska dega till någon film om en stund.

Det är sportlov här i Närke nu.
Eller ja,imorgon påbörjas det väl egentligen rättare sagt.
Ska sätta mig och prata med kidsen och se om vi kan komma fram till något att göra,som vi alla kan göra tillsammans.
Nackdelen med barn som har stor ålderskillnad,svårt att komma på saker.
Skulle vilja åka in till 'Lek & buslandet' med dem men vet inte hur vi ska ta oss dit.
Well,vi får se vad som händer och sker.

Och om två veckor idag har jag en tonåring här hemma.
Det känns helt sjukt att skriva det..
Min Spike blir 13 år den 3e mars.
Galet!
Och på tal om honom så kom snälla Gurkan hit med ett tangentbord åt Spike tidigare idag.
Så jäkla gulligt av honom :)
Spikes hade gått sönder.


Nattinatt//HellA
Fick btw denna underbart fina orkiden av Spike häromdagen,jag blir helt varm inuti <3



Här kommenterar du:
Skrivet av: Mikaela

hej! Har inte kollat upp än vad ponysarna kostar att frakta. Blev akut sjuk i njurbäckeninflammation. Men så fort jag börjar bli frisk igen ska jag ta mig till affären och kolla upp det. :)

Svar: men shit,det låter hemskt!Iiiingen brådska,bli ordentligt frisk först stackare!
Starsprinkle

2013-02-19, kl 15:54:05
URL: http://mikkanhellman.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0