tack

Tack hörrni för alla bra tips och råd igår gällande mobbningen,jag uppskattar varenda kommentar!

Igår hade Spikes lärare J och A haft ett redigt snack/skällt ut klassen (riktat till mobbarna) och Spike var SÅ glad och impad över att de faktiskt tagit tag i det.
Det gör mig glad.
Får se om det blir någon skillnad eller ej.
Jag är så jävla redo ifall det fortsätter som vanligt.
Jävlar i helvete att min underbara,starka,modiga son inte ska ta någon skit från de svaga människorna som måste klanka ned på andra för att själva må bättre.
Skitungar rent ut sagt!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Pernilla

Bra!
Jag va själv en mobbare, och även mobbad samtidigt. Jag mobbade andra för att det fick mig att må bra för stunden, jag fick känns makten över att jag kunde få någon annan att må dåligt..
Samtidigt så blev jag kallas skällsord så som hora osv, antar att jag förtjänade det.

Ångrar så att jag va så dum och omogen.. Är 28 år nu, och fick för någon vecka sedan ett mail av en tjej jag mobbade i högstadiet. Hon skrev att hon hade varit jätte rädd för mig och gått omvägar om hon sett mig. Jag grät när jag läste det mailet, visste inte att jag gjort sån stor skada. hon hatade mig fortfarande, bad så mycket om ursäkt men inga ord kan gottgöra det jag gjorde mot henne. det hemska är att jag inte ens minns henne, men hon minns mig så mkt.

Tror nog att jag hade behövt en redig utskällning av familjen hennes. jag vet inte.. svårt i efterhand att veta. men jag vet att jag inte brydde mig ett skit om va mina lärare och rektor sa åt mig.
Så tveka inte att kontakta föräldrarna igen, och kanske säga att du vill ha ett möte med barnen och deras föräldrar, utan spike. och berätta inför alla hur du och spike upplever allt.!?
Hoppas verkligen att det löser sig för er! Ber till gudarna att ingen av mina pojkar ska bli mobbare eller mobbad!!
/Pernilla

Svar: Tack för att du är så ärlig och öppen,sånt uppskattar jag :)
Starsprinkle

2013-02-26, kl 13:25:24
Skrivet av: Mikaela

Awesomeness! ;) Du kan märka överföringen som "ponys". Skickar dom direkt imorgon då jag fått in pengarna, tack för en bra affär och jag hoppas du blir nöjd! :)

I övrigt måste jag säga att SATAN vad tuff du är som gjorde implantaten i pannan, riktigt jävla coolt! :)

Och stå på dig och mosa jävlarna som är elak mot ditt barn. Mosa dom med bara blicken! Kram

Svar: tack,vad gullig du är :D
Starsprinkle

2013-02-26, kl 15:52:17
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Mikaela

Tänkte bara säga att på mitt senaste inlägg i bloggen har ja skrivit några rader om dig. Hoppas det är okej :)

Svar: oh spännande,ska kika :)
Starsprinkle

2013-02-26, kl 17:18:34
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Mikaela

Såg det, skickar paketet idag! :D

Svar: fortfarande inga ponys..har du blåst mig?
Starsprinkle

2013-02-27, kl 11:30:19
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Dessa "skitungar" kanske har ett rent helvete hemma. Inte för att det ger dom någon rätt att utsätta någon för mobbing, men man bör ändå ha i åtanke att dom också är barn som förmodligen inte mår särskilt bra.

Svar: sant,sant.
Starsprinkle

2013-02-27, kl 13:30:20
Skrivet av: Mikaela

Nej satan i gatan! Inte varit in på blogg.se på ett par dagar nu. paketet är skickat och borde ju ha varit hos dig i fredags eller idag.

Svar: oh,hoppas det.jag blir så nervös då jag blivit blåst förut.
Starsprinkle

2013-03-04, kl 20:52:10
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Mikaela

Jag skulle ALDRIG blåsa någon. Har aldrig gjort och kommer aldrig göra.

Svar: bra bra,då borde de komma när som helst :)
Starsprinkle

2013-03-04, kl 21:04:11
URL: http://mikkanhellman.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0