The big day.

Imorgon gäller det,imorgon gäller det,imorgon gäller det,imorgon gäller det,imorgon gäller det,imorgon gäller det!!!
Iiiiiiiiihhhhhh!
Denna snygga man ska kladda på mig ^^

Här kommenterar du:
Skrivet av: angelica

Han skulle lätt få kladda på mig oxå :-P:-d:love:
Omg ;-)

Svar: höhö eller hur :D
Starsprinkle

2013-02-12, kl 18:16:00
Skrivet av: Mikaela

Jag tänkte 50:-/st för dom stora och 30:-/st för dom små :) Enda som redan blivit tingad va den lila med regnbågen på stjärten. Resten av dom är dina om du vill? :) 260kr + frakt för alla dom då :)

Svar: det kör vi på :)Jag får pengar på måndag :)
Är det okey?
Starsprinkle

2013-02-12, kl 21:29:12
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Mikaela

Går toppen bra det! :) Ska kolla upp imorgon vad frakten kommer gå på så du vet hur mkt du ska föra över på måndag då :) Så skickar ja dom då också på engång då pengarna kommit in :) Vad har du för bank? Jag har swedbank :)

Svar: samma här :)
Starsprinkle

2013-02-13, kl 14:31:38
URL: http://mikkanhellman.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0