Hänger det ihop?

Idag har jag vart utan nikotinplåster i 4 dagar,eller ja,idag är 4e dagen.
Och jag har även vart otroligt slö och inte orkat ta mig för något alls de senaste dagarna.
Undrar om det hänger ihop?
Otroligt frustrerande att inte orka göra något,lusten och energin finns liksom inte där fastän man har både det ena och andra att göra.

Håller på och tvättar nu iaf,blööö,kommer ta resten av denna dagen.
Min mamma är världens gulligaste,inte för att det är något nytt men ändå.
Hon var så snäll o gick iväg till lidl åt mig eftersom det helt plötsligt blev fullt upp med tvätten för min del.

Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Jo, så är det med nikotin... Du får en djä... kick om du tar en cigg eller nåt annat nikotin nu. Men du blir oxå fast hårdare än vad du var tidigare. Nikotin är så otroligt bra förädiskt. Det får igång dig då du är låg och lugnar ner dig då du är hög. Frågan är bara om man vill smaka som en askkopp?..........
K

Svar: nämen hej Kolin,dig har jag saknat :)
Starsprinkle

2013-01-08, kl 19:14:31
Skrivet av: kolin

Alltid lika skönt att höra det från dig. Synd bara att jag måste hålla upp med kommentarerna i 16 månader för att få credit... :)

K

Svar: hahaha,nähäää?
Starsprinkle

2013-01-09, kl 21:23:03


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0