Inavlad hillbilly.

Hade finbesök både idag och igår.

Igår kom J förbi en sväng.
Han behövde få huvudet trimmat så det åtgärdade jag.
Så körde han några kortttrick och skulle sen försöka förklara hur han gjorde det.
Problemet var att allt baserades på matte så ja..jag fattade ju absolut noll,hahaha.


Idag hade jag besök av M.
Vi satt och drack varma drycker och pratade strunt några timmar .
Hon är en sån där tedrickare.
Önskar varje gång när det kommer såna på besök att jag hade en vattenkokare och nu såg jag att de har det billigt på Netto så jag hoppas det finns en kvar till mig imorgon.
*håller tummarna*

Känner mig duktig.
Har vart helt utan godis,chips,fikabröd etc etc i 22 dagar nu.
Och det går fint.
Sen när det gått typ 4 veckor eller nåt sånt,då ska jag unna mig en hel dag..
Typ fika med fikabröd och inte bara en slät kaffe,samt på kvällen käka chips eller whatever.
Så det så.
Whoop whoop.

Nu ska jag sätta mig vid tv'n//HellA

Btw,Leeloo är übersöt nu,hon har inga tänder fram,haha.
Love it.
Ser ut som en inavlad hillbilly...Fast en söt sådan ;)



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0