Kändes stort när det kom från honom.

Trevlig fortsättning gott folk.
1a januari idag alltså.
Jag har haft det rätt lugnt och skönt faktiskt för i eftermiddags så följde Leeloo med Henke till sin farmor + sambo.
Och Spike var med Hanna,Jossi o kidsen in till Lek & buslandet.
Majki for iväg till Falun runt 13 eller vad klockan nu var.
Så jag var helt ensam och bara njöööööt :)
La mig och tog en skön tupplur utan att ha någon tid att passa då jag var tvungen att kliva upp.
Men det är lustigt för när det är så,att man har chansen då ska telefonen ringa och det ska plinga på dörren.
Wtf liksom?
Men jag ignoreeeeerade.

Gårdagen var bra men oh vad tiden gick långsamt.
Vi (familjen) satt och tjattrade,åt gott,fikade,tjattrade mer osv.
Framåt 23 tog vi fram kex och ostar,omnomnom.
Det äter vi bara en gång per år vilket är på tok för sällan.

Önskade sen varandra gott nytt år med ett riktigt kram och pusskalas.
Kollade fyrverkerierna...Leeloo blev lite rädd lustigt nog,wierd.
Katterna med för den delen,de gömde sig tills det lugnat sig.

Spike var med sin farfar idag med förresten.
Efter jul brukar han alltid plocka upp Spike så åker de till McDonalds o käkar samt att Spike får något i julklapp.
Lite senare så ringde S mig (Farfar) bara för att tala om vilken otroligt fin grabb jag har och vilket bra jobb jag måste göra som mamma för att ha fått honom till just den fina grabben han är idag.
Det var faktiskt rätt stort att höra från S för vi är såna extrema motsatser och ja,well...det värmde otroligt just för att det kom från honom.
Fast just nu känner jag mig inte som en särskilt bra mor,går runt och är lättirriterad och småsur hela dagarna,hela tiden.
Nu har det gått 8 veckor helt utan cigaretter,när ska det ge med sig?
Eller det kanske är något annat?
Vad vet jag.
Spike tycker visst att jag är ett monster...skitskoj,nej.
Det är ingen dans på rosor I tell ya,varken för mig eller mina kids.
Jag gör så gott jag kan,jag försöker att inte brusa upp,men det är svårt.

Just ja,fick en tid redan imorgon för att kapa Pubis pungkulor.
Hanna och jag fick samma tid så vet. ska söva båda samtidigt sa han,hehe.
Nästa katt att kastrera blir Prutten,men det får vänta lite granna.
Det är ju mycket dyrare att kastrera honkatter.

Nej,det var allt från mig för idag.
Återkommer imorgon och talar om hur allt gick//HellA




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0