Mina plastiga älsklingar.

Oh,min eftermiddagstupplur blev lite för lång.
Skulle vila någon timme medans Leeloo lekte hos en kompis o Spike satt vid datorn.
Det blev flera timmar ^^
Bara att sen kliva upp för att ställa sig och laga middag.

Förkylningen börjar försvinna tror jag.
Lite småsnorig nu bara men seg i kroppen.
Kanske gjorde allt té med massa honung lite skillnad iaf ;)
Och på tal om té...jag köpte så gott rooibos té på Lidl med smak av jordgubb och grädde,omnomnom.
Ananas har jag inte provat ännu.



Oh,oh oh.
Imorgon kommer jag äntligen kunna sätta upp alla mina 'my little ponys'.
Har fått tag i ett sånt perfekt vitrinskåp som jag letat ett tag efter.
Visade sig att en av mina gamla grannar hade ett ståendes i sitt förråd så imorgon ska vi bära hit det.
Yay,vad kul.
Så mina fina små plastälsklingar får visa upp sig igen.
Dock kommer det bli trångt så ett till ska jag ha :)

Helgen har bestått nästan enbart av 'Big bang theory' maraton ♥
Majki var här (nej,vi är inte tillsammans igen) o vi kollade igenom de fyra första säsongerna.
Påbörjat 5e säsongen och när jag är klar med datorn för ikväll ska jag sätta på avsnitt 13.
Underbara,underbara serie.
Älskade nördar.
Älskade nörderi <3

Tack och hej - en svettig sej//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Mmm nice:-P:love:

2013-01-30, kl 19:53:37
Skrivet av: Kungen

dreeeegel ^^

2013-01-31, kl 06:35:49
Skrivet av: Bra, äntligen en pattbild! ;-)

SPAM raderas direkt, så slösa inte din tid på min blogg.

2013-01-31, kl 08:42:51


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0