Reptilfri.

Hmm,undrar om någon nämnde mig någonstans igår för det var typ drygt 100 extra bloggbesökare..
*nyfiken*

Holy crap vad mycket det är att göra med/i en ynka liten klädkammare på några kvadratmeter.
Imorgon måste jag bort till 'Röda Korset' för att lämna in en hel drös barn och vuxenkläder.
Jag är sån att jag vill helst inte slänga sånt när någon annan kan ha använding för det.
Och ned med  'smalkläder' i källaren.
Och organisera och fan vet allt.

Majki var här en sväng idag tillsammans med sin 'Falunkompis' Mattias.
De skulle till Trollhättan men svängde förbi här för att Majki skulle hämta sin orm och lite annat grejs.
Så var jag ju tvungen att erbjuda grabbsen lite kaffe så de piggnade till.
Min Brynolf ska bo lite hos majki nu,tills jag hittat ett mindre terrarium.
Sålde iväg det stora till en kompis förut idag,så nu är jag helt reptilfri.
Tomt det blev.

Längtar efter sängen...
Men jag sover så jävla illa jämt,vrider o vänder mig hundrafemtitolv gånger inna jag lyckas somna.
Sen känns det som jag sovit två-tre timmar när jag vaknat.
Oh well.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Jag har alltid haft svårt för att skänka kläder. På grund av att jag ofta kopplar minnen till kläder. Jag har dock blivit bättre!
Varför slänga saker som är hela och fina, när andra kan ha användning för dem. Bra gjort tycker jag!

Svar: oj,vad jobbigt att koppla minnen till alla kläder :(
Starsprinkle

2013-01-04, kl 15:59:37
URL: http://utepavischan.blogspot.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0