Steve & pannkakor.

Pannkakor lagas inte särskilt ofta här hemma.
Enbart för att det är så galet tråkigt att stå där vid spisen i hundra år.
Men idag kände jag mig snäll,vilket alltid uppskattas något enormt av mina små fisungar :)

Turkosa blev det visst också :)

Jag e sjukling.
Har en fin förkylning så jag mår inte toppen.
Svullen i halsen,ont i huvudet och seg i hela kroppen.
Bläää.
Har använt vattenkokaren flitigt o druckit massa té.
Kaffet smakar underligt när man är tjock i halsen,eller åtminstone för mig.
Hoppas hoppas hoppas vi klarar oss ifrån magsjukan som går nu bara!!

Ohhhh,jag är ju liiite förälskad i Steve Haworth .
Så gissa om jag dog lite imorse när jag såg att han gillat följande inlägg jag gjort på fejjan.
Jag kände mig som en fnittrig fangirl.
I'd be his slut anyday no matter what! ♥

Satan vad klockan går sakta.
Väntar på att kunna lägga Leeloo så jag kan kolla på 'Django'.
//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Dizzy

Det är ju kul att laga pannkakor :D

Svar: haha really? är du knäpp stumpan?
Starsprinkle

2013-01-27, kl 04:06:21


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0