Tänk om man kunde dansa så,men istället.....

Jävlar vad snabba ryck det var från psyk's sida.
Redan idag kom brev med tid till min läkare.
Awesome!
Inte van vid att det går så snabbt.

Åhh,tänk att kunna dansa såhär :)
Sjukt duktig kille och superhärlig låt.
Ni borde kolla videon.


Men istället ser det ut såhär när jag dansar - den i mitten i vit t-shirt är jag utan tvekan ^^



Örebro imorgon med Spike.
Passande nog så verkar det bli både storm och snö när vi ska in dit,festligt värre.
Skönt att ha det avklarat där sen.
Tror det ska vara sista gången imorgon.

Fan vad otäckt det var förut.
Jag blev jättesnurrig i huvudet,bara sådär..och hjärtat dunkade hårdare än normalt.
Och då sätter min hypokondi igång direkt - jag kommer dö!
Jag fick lägga mig på soffan och ha mobilen nära.
Skrämmer upp mig själv som fan.
Men det är så verkligt just då.
Vet inte vad det berodde på heller.
Insane i friska människors öron,jag vet...
Det gick över efter någon timme ungefär men känner mig lite ostabil i skallen.

Nej,nu ska jag göra annat.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Jessica

Personen i vitt = zooombie haha

Svar: haha
Starsprinkle

2013-01-14, kl 18:53:59


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0