...Tittade ned mot hennes tuttar

Igår var jag på möte hos Försäkringskassan inne i Örebro.
Första gången jag fått åka in dit för möta med dem,men men.
Det gick bra det med.
Träffade min handläggare för första gången sen jag fick ny.
Jättegullig tjej som nog var i min ålder eller lite yngre kanske?
Hon hade på sig en tajt vit tröja med urringning både fram och bak.
Kom på mig själv flera ggr med att jag kollade hennes tuttar.
Skäms på mig,hoppas hon inte såg det ^^
Och urringningen bak såg man en stor 'Jack skellington' tatuering och något annat stort.
Första gången jag stöter på folk inom en myndighet med tatueringar tror jag faktiskt,iaf som syns.
Kul,kul.

Knallade efter det runt lite på stan,det var kallt som fasen men vi överlevde.
Köpte lite kallingar o en t-shirt till Spike.
Leeloo köpte för egna pengar massa Zsu Zsu Pets (stavning?) grejsimojs.
Och jag ångrade att jag inte köpa en snygg mössa,damn it!
Tittade på en röd/svart rutig med såna öronflärpar,men blev för snål.
Det händer ofta,att jag är dumsnål.
Oh well.

Idag har jag,Marie,Björn och Spike var ute och flängt runt lite.
Åkte först till 'Bra & begagnat' här i byn (ligger en bra bit från mig så jag tar mig aldrig dit).
Hittade lite smått och gott såsom filt till Megas,tuffa sängkläder,tröja till Spike,superfina brickor etc etc.

Sen vidare till loppis där jag fyndade rökelser (fick en extra med på köpet,så gulligt),barbiedocka till Leeloo,två ps2 spel osv.
Ohh jag älskar verkligen second hand,att göra fynd är awesome.
In på 'Uffes lada' en sväng var vi oxå där jag köpte skålar,tuggben och koppel till Megas samt lite annat smått.


Trött som fan är jag idag.
vet inte vad det är med mig.
Hoppas det inte är några sjukbacillusker som är på ingång.

/HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0