Välkommen vardag!

Yaaaay välkommen vardag!
Välkommen rutiner!
Nyss skickat mina två små fina,kaxiga kryp till skolan,whoop whoop ;)

Det luktar kattpiss här inne i mitt sovrum och jag hittar inte källan.
Blir tokig.
Gått runt och sniffat på allt men kaaaan iiiinteee hiiittaaa varifråååån!
Prutten...hon är den skyldiga.
Letat efter någon att låna 800:- av tills den 18e ,till kastreringen.
Förhoppningsvis har det löst sig.
Den jävla katten,jag tycker inte om henne särskilt mycket nu.
Hon har pissat i Leeloos säng flertalet gånger.
Ligger det något av tyg på golvet så pissar hon på det.
Hon pissade t.o.m på de lösa kuddarna i soffan.
FITTKATT!
Lukten av kattpiss är bland den värsta som finns.
Uhh.

Måste ringa till psyk idag tror jag.
Jag är apatisk och depp på tok för ofta.
Jag kanske behöver en till eller en annan antidepp?
Nånting,jag vet inte.
Kul mamma jag är liksom....pallar inte göra någonting.
Så mår jag dåligt för att jag mår dåligt..vaddå ond cirkel!?
Usch.

Men men,nu ska jag sniffa vidare//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: E

Är inte det funktionen av antidepp, att man blir typ apatisk och inte känner varken glädje eller sorg? Kanske har missförstått :)

Svar: naah,både glädje och sorg ska man kunna känna,antidepp ska liksom bara ta upp en till ytan så man fungerar :)
Starsprinkle

2013-01-09, kl 17:46:46
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com
Skrivet av: Dizzy

Innan jag kastrera mina mnonster så pissa dom alltid på samma ställe i min säng :( Lagom kul att inte ens få sova i sin säng varje natt pga blött i sängen..

Och det där medicinerna så tror jag det är bra om du tar upp det med en läkare och prova er fram till något som kanske fungerar bättre. :)

Svar: hej sötnos *miss ya*
Ahh,har fått tid nu hos min psykläkare
Starsprinkle

2013-01-10, kl 14:59:09
Skrivet av: Jag

Hur många lådor har ni, kollat upp så hon inte har UV? Sällan honor börjar markera tänkte jag på, om dte inte pågått länge? :/

Svar: vi har just nu två lådor,har tänkt att fixa en till.Det borde räcka.-
Det är dock inte ovanligt att honor pissar medans de löper :)
UV vet jag inte ens vad det är?
Starsprinkle

2013-01-11, kl 03:45:20


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0