Varför tog det slut då?

Onsdag...
Får börja på nytt kapitel i mitt liv nu.
Majki kom i måndags o for hemåt idag,i eftermiddags.
Vi har mest slappat och haft 'Big bang theory' maraton,älska den serien <3
Igår pratade vi en del och kom fram till att vi sätter punkt här.
För vårt förhållandet det vill säga.
Vi har liksom försökt och försökt och försökt men återkommer alltid till samma problem som inte går att lösa.
Tyvärr så räcker ju inte bara kärlek.

Det hade nog funkat om jag kunde komma över det faktum att han var otrogen.
Men det går inte,det sitter där i mitt huvud och gnager sönder så han inte kan umgås med tjejer överhuvudtaget.
Så ska det inte vara liksom.
Sen det faktum att jag inte är så social förstör så pass mycket och det förstår jag.

Men,men.
Nu har vi satt punkt som sagt.
Vi skiljs åt som vänner och allt känns bra för oss båda.
Det kommer säkerligen komma perioder då jag är både deppig,ledsen och funderar över om det var rätt....
Men det hör ju till.
Usch.


Han är snäll,han kommer upp hit och håller min tass när implantaten ska sättas in iaf,det uppskattas som fan. :D


På tal om något helt annat : ögonbryn.
Jag är ju naturligt blond så mina ögonbryn syns inte särskilt mycket.
Och jag är sämst på att måla bryn tyvärr.
VILL ha och VILL kunna.
Jag tycker det är så snyggt med ett par ordentliga t.ex svarta bryn,iaf till svart hår.
Majki målade på de här igår och satan vad fint det blev.
Jag ser ut som en annan människa.
Och fick så mycket komplimanger på både bdb och fejjan,helt galet :)
Lite kul sådär.
Jag sov med brynen inatt och fixade till dem imorse,haha.
Tänker göra detsamma inatt.
Men jag ska öva som fan,för detta vill jag fortsätta ha.



Här kommenterar du:
Skrivet av: Carolina

Oj vad det hugg till i hela kroppen när jag läste att det delvis berodde på otrohet. :'/ Det gör ont å är ingenting man kommer över så lätt... om man kommer över det vill säga. Måste bara säga det igen: dina bryn blev skitfina :)

Svar: nej,jag har verkligen försökt och jag vet att han inte skulle göra det igen men ändå,gååår inte.
Tack :)
Starsprinkle

2013-01-16, kl 19:41:58
URL: http://www.carolajnastankar.se
Skrivet av: MLI

Varför färgar du inte ögonbrynen istället? Enklare än att behöva fylla i dem varje dag.

Svar: provade färga dem en gång för läängesen men nej fan.Då måste jag gå till nåt proffs.
Starsprinkle

2013-01-16, kl 20:09:13
Skrivet av: Sara

Kram till dig.
Vet hur det är det med otrogenhet..

Min fästman var otrogen för 5år sedan, i början av vårt förhållande.. Jag har fortfarande det jobbigt med det, men har lärt mig att hantera det.. Nu har vi ändå varit tillsammans i snart 7 år.. men känns bajs ändå..

Kram på dig!

Svar: men eller hur!Det känns bajs ändå!
Starsprinkle

2013-01-16, kl 20:27:18
URL: http://lunaqueen.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Kram, hoppas du hittar en ny väg i det jobbiga.. Kan förstå att det är svårt att komma över den anledningen.. Men annars så fina ögonbryn, du passar väldigt bra i dem:)

Svar: tack <3
Starsprinkle

2013-01-16, kl 22:17:16
URL: http://mymlplife.blogg.se
Skrivet av: Emma

Usch då, trodde verkligen ni skulle fixa det. Men förstår till 100%. Med risk för att låta jätte sexistisk, tjejer tänker verkligen med känslor. Medans karlar tänker logik. Och det är jättesvårt att komma över!! För även som du skriver så förstår man i praktiken att det kommer hända igen, fast känslorna spelar över och hänger inte med.

P,S skitsnygg i nya bryna!

Svar: Tack <3
Starsprinkle

2013-01-17, kl 02:39:22
Skrivet av: thina h

då berodde det på vad jag misstänkte då. :-(
jag har ju som du vet själv blivit bedragen många ggr, å för det första fattar jag inte hur folk kan göra så å för det andra så försvinner all tillit.
han borde tänkt sig för, kan ännu inte fatta VARFÖR han gjorde så. men men.
du kommer fixa detta, det e jag övertygad om, men det gör ont så in i helvete.
kram på dig kära vän

Svar: Jag har förlåtit honom,jag kan bara inte komma över det.Han mår dåligt över det och jag vet han ångrar det.

Kram på dig med stumpan.
Starsprinkle

2013-01-17, kl 09:22:21
URL: http://aspie.blogg.se
Skrivet av: Anonym

skitsnyggt var det!

Svar: danke danke :)
Starsprinkle

2013-01-17, kl 17:25:17
Skrivet av: Malin

ta kort och tatuera in dom :)

Svar: haha nää,man vill ju kunna variera :)
Starsprinkle

2013-01-17, kl 19:29:16
URL: http://onewayforward.blogg.se
Skrivet av: Thina

det är inte svårt att färga! jag har lärt mig. brukar ta hårfärg...'sen dutta på smalt på stråna och bara ha det på i typ 5 minuter så det inte sätter sig i huden.

testa!!

Kram

2013-01-19, kl 16:48:10
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: E

TIPS: Hos ELF finns det ett Eyebrow Kit där det följer med olika mallar för ögonbrynen så man bara kan fylla i sen. Superbilligt och jättebra när man själv är kass på det där :)

Svar: oh,tack :)
Starsprinkle

2013-01-22, kl 00:24:10


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0