Hjärtat i halsgropen.

Jäklar vad länge Leeloo & jag sov.
Vaknade typ 11.30.
Holy crap vad fint!
Hon hann dock knappt vakna till liv innan hon såg sin kompis I utanför och blev skitglad,på med kläder o ut snabbt som fan.
I har vart hos sin pappa ett tag nämligen och var tydligen väldigt saknad här ;)

Nu har jag inga kids hemma.
Leeloo är med I + hennes mor C iväg till sjön för att bada.
Spike drog till sin faster för att försöka pigga upp henne lite då hon är så ledsen över sina bröder.
Han drog först upp på byn för att köpa blommor åt henne <3
Spike är så jävla omtänksam.
Så sjukt fin unge jag har <3
Någon sa för lite sen att det är så mycket kärlek i vår familj och frågade hur jag gör.
Ger bara massa kärlek ♥
Annars vet jag inte.
Gör så gott jag kan som mor,men det är fan inte alltid lätt,det ska 'gudarna' veta ^^.

Åh,häromnatten vaknade jag abrubt.
Pubis hade hoppat upp på bänken i mitt sovrum och hävde ned massa nitar etc sen hade han väl trasslat in sig i sladden till min wand (massagegrej) så den for ned på golvet o sattes igång.
Surrade och dundrade så inåt helvete då den låg emot nånting.
Så jag for upp och ba aaaahhhhh!
Leeloo som låg bredvid mig höll för öronen och var helchockad,haha.
Fan hjärtat hoppade ju upp i halsgropen på mig.

Nej,nu ska jag dricka klart mitt kaffe o hoppa in i duschen sen göra lite nytta här hemma.

//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Misty

Alltså va, har du massage staven framme när din dotter sover i ditt rum?!

Svar: Haha det är ingen dildo alltså.googla wand :D
För muskler,njutning och fan vet allt.
Starsprinkle

2013-07-21, kl 13:56:31


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0