Iiiihhhh!

Det är faktiskt tisdag nu,ihhhhhhh.
Bara denna dagen kvar sen onsdag o vi drar till Götebööörg.
Nerverna börjar spöka ordentligt inför vårt möte.
Mitt första möte med den helt fantastiska killen.
Jag håller tummarna stenhårt för att det kommer kännas lika suveränt irl som online,men det tror jag det kommer göra.
Pirr,pirr!
Han är så bra,så fin på alla sätt.

Dock livrädd för att bli sårad igen...
Men det är man väl alltid efter att ha blivit bedragen!?
 


Ska snart lägga mig,måste upp i okey tid.
Bort och handla lite frukost etc att äta på tåget sen bort till Dollarstore och kolla om de har nåt bra lim.
orkar inte sitta och sy fast alla tygmärken på västen så jag tänker köra hardcore o klistra :p
Höhö.
Suttit nu under kvällen och pysslat lite med den.
Skulle gjort för hundra år sen för jag har alltid lika svårt att få tummen ur röven.

Har skitsvårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig i Gbg.
Det ska visst bli jävligt varmt iaf.
Men kvällarna blir ju så jäkla burriga.
Oh well,det löser sig.

//HellA
 


 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Malin

Förstår din rädsla, helt naturligt , men försök tänka bort den, njut av era dagar tsm och hoppas på det bästa:) Jag håller tummarna för dig att allt ska kännas rätt , det är du värld efter allt!
Kram :love:

Svar: tack snälla <3
Starsprinkle

2013-07-23, kl 18:07:10
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Lina

Ha så jävla kul i Göteborg! Jag vill bara tipsa, om ni ska gå på Liseberg, att boka från nätet dagen innan! Det blir billigare + att ni får 3 st "expresspass" som gör att ni får gå före i tre köer! Guld värt!!!

Svar: faaaan att jag inte såg din kommentar förräns nu.Ska dock minnas tills nästa gång :)
Starsprinkle

2013-07-24, kl 15:08:21


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0