Lyx deluxe & till salu.

Holy crap,kommer på bo Clarion hotell Post när vi ska till Göteborg i slutet av månaden.
Sjukt lyxigt,sånt där som inte jag är ett dugg van vid.
Kommer känna mig extremt malplacerad men skitsamma,ska bli skithäftigt.
Andra gången vi bor på hotell :)
Nära till Liseberg också.
Ohhh,längtar!



Tidigare idag följde Spike med sin kusin J som är lastbilschaufför.
De skulle åka till Stockholm och lasta av lite tjofräs sen är de hemma nångång inatt igen.
Kul för honom :)
Älskar att ham kan umgås med folk bara sådär,folk som han inte umgås med i vanliga fall.
Äääälskar att mina barn är precis tvärtom mig på den biten <3
Så ska det vara!


Just ja,har denna superfina bomberjackan med guldbrodyr till salu.
Den är i nyskick.
Fick den av M en gång men vill inte tänka på honom så fort jag bär den,därför säljs den.
Riktigt bra till vintern för den är varm som sjutton.
Två sidofickor och två innerfickor.
Tror det är strl L.
Bättre bilder kan mailas vid seriöst intresse.
Kom med prisförslag om du är intresserad.

Oh,jag spelade in en superdupergullig video på Instagram förut som ni borde titta på.
Jag fiser regnbågar bland annat.
klicka HÄR för att komma till min instagramvideo.♥

Igår var jag helt död hela dagen.
Orkade verkligen ingenting men så hade jag knappt sovit alls den natten.
Idag har jag vart piggare,skööönt.

Tack och adjö//HellA




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0