Sällskap...

Tågbiljetter bokade,yay.
Hooooppas att det inte kommer spöregna den dagen.
Och hoppas det inte är massa massa köer .
Men nu till skillnad från sist vi var där så har jag iaf kollat Lisebergskalendern så det inte är nåt jävla 'Lotta på Liseberg' och så.
Så ska jag träffa någon där ^^
Åh åh,morsan och Björn hakar oxå på,fasen vad kul.
Fast de åker hem sen på kvällen,inget hotell för dem.
Men härligt.
Det behöver de.
De kommer aldrig nånsin nånstans.

Usch,M tänker komma och lämna mina grejer i Gbg.
Vill inte träffa honom alls!
Uhhhhhh!
Vill lösa det på annat sätt.

Psyk imorgon igen.
Fyllde i det sista på autism/aspergerformuläret.
Vissa av frågorna var riktigt svåra att svara på faktiskt.
Ska bli spännade o se om och vad jag får med mig hem imorgon.

nej,detta inlägget tog bara sisodär några timmar att skriva klart.
Tack och hej//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0