Sparkcykel och fula perser!

Dagen började med att det plingade på dörren.
Det var Spikes farfar som sett på fejjan att Leeloos sparkcykel blivit stulen,så han kom med sin sons gamla som ändå inte användes.
 
Hur gulligt som helst av honom och Leeloo blev jätteglad.
Så fck Spike och Leeloo en glasspeng ♥
Den kom till nytta idag för det har vart sinnessjukt varmt.
La termometern ute på balkongen..och ja..

Det steg mer sen..
Gick icke att sitta där ute för det fanns ingen skugga alls.

Under kvällen gick jag o Leeloo bort till Yenny.
Tog med megas för vi skulle se om det kunde funka mellan hennes katter och Megas.
Mååååste nämligen hitta hundvakt  tills vi drar till Göteborg.
Det verkade funka relativt okey iaf.
Så bjöd hon på nybakta cupcakes,hur goda som helst.
Nomz.
Alltså,hennes katter.
jag dör,så fina.
vanligtvis tycker jag percherkatter är sjukt fula men de här..de är såå fina,särskilt den bruna.
Enorma djupa ögon,mnååå <3


Mår fortfarande halvkonstigt sen panikattacken,helt wierd.
Så går jag och är rädd hela tiden för att en ny ska komma.
Det är iiiiinte bra.
Försöker verkligen att inte tänka på det men det är lättare sagt än gjort kan jag ju tala om.

//HellA
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: sophie

Är nog fel på termometern eller? 47 GRADER!? Jag hade dött :P

Svar: inte i luften,men i solen .Hemskt!
Starsprinkle

2013-07-17, kl 21:33:53
URL: http://www.ziggi.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0