Vad gjorde jag där?

De håller på och renoverar nånting i en grannlägenhet här i samma hus som mig,så de börjar borra i cement vid 08 på morgnarna.
Ohh,the joy I tell ya!
Leeloo ligger o sover gott här bakom mig ännu dock.


Hade tid hos psykläkare igår.
Nervöst då jag inte träffat henne innan.
Min vanliga har gått i pension :(
Det suger för han var så jäkla härlig o bra!
Anyway så betalade jag snällt 250:- för att mest prata helt random.
Varken hon eller jag visste varför jag var där faktiskt.
Vi kom fram till att hon ska ringa F.kassan o höra med dem för har för mig det var dem som ordnade tiden.
Trodde jag sklle dit för att hon skulle se om jag är arbetsför eller ej,men det stod inget om det i hennes papper...så..ja..
Hade med mig en hel barnaskara som sällskap.


Jag tycker vissa dagar sniglar sig fram...
Meen idag har det redan gått en vecka sen jag fick krama om Anton första gången.
"Bara" 3 veckor kvar tills han kommer hit.>>
Countdown is on!

//HellA
 
 


 

Här kommenterar du:
Skrivet av: N

Vilken läkare fick du träffa? Finns ju en kvinnlig där som jag (personligen) inte alls gillar. Hoppas du slapp henne iaf!

Svar: denna hette gunilla tror jag.En äldre kvinna.,
Starsprinkle

2013-07-31, kl 16:38:17
Skrivet av: Yenny

Dom brukar vara duktiga på att skicka random-tider så kommer man dit och pratar om...ingenting

Svar: dyyyrt för nada.
Starsprinkle

2013-07-31, kl 19:02:13
Skrivet av: Anonym

cool grön dress Leelo har =)

Svar: den är supersnygg,jag skulle vilja ha likadan :)
Starsprinkle

2013-08-01, kl 13:38:48


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0