Verkligheten.

Några har vid några tillfällen påpekat att jag photoshoppar bilderna på mig själv bla bla bla och att jag inte ser ut så.
Nej,jag ser inte ut så.
Eller ja,hyn iaf.
Jag photoshoppar dock inte,använder mig av filter på Instagram eller 'camera360' appen och valet 'magic skin'.
Man blir så jävla snygg då.
Meeeeen så här ful hy har jag i verkligheten,då förstår ni varför jag hellre lägger upp de där jag är skitsnygg :p
Fräknar överallt,stora porer,finnar bla bla bla.
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: k

Tycker dina fräknar är verkligen fina =)

Svar: Gulligt av dig,tack snälla.
Starsprinkle

2013-07-09, kl 17:42:12
Skrivet av: Sara m Harry

Du e fin precis som du är....nej, du känner inte mig - jag hade Harry på hunddagis under den tiden du va där...en gigant som satt i boxen närmast köket....jag är även en gammal god vän till Marie....sluta se dina brister..se din potential istället!!!! ett tips från en härdad positiv livsbejakande 40-åring

Svar: Åhh,vad gullig du är Taack <3
Starsprinkle

2013-07-11, kl 17:17:04
Skrivet av: newronica

Hahahaha! Fyfan vilken komisk fundering ^
Ja, det är väl bra om man kan gå vidare :)
Orka ödsla med tid bara för att folk som inte ens har nå att göra med ens öiv tycker man går för fort vidare. Man känner själv när man är redo. Pinsamt anonym.

2013-07-12, kl 10:31:24
Skrivet av: Hannah

Jättesöt ju! :)

2013-07-12, kl 10:50:15
Skrivet av: xxx

Du är bedårande vacker oavsett vilket filter du använder. :love:

Puss

Svar: men oj! tusen tack!
Starsprinkle

2013-07-14, kl 23:52:06


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0