Zoras födelsedag <3

Igår var det den 28e juli...
Min älskade,fina dotter Zoras födelsedag.
Hon skulle blivit hela 8 år om hon levt.
Helt galet att det gått 8 långa år sedan jag låg där på sjukhuset  och skulle föda fram mitt döda barn.
Värsta dagen i hela mitt liv.
Det som skulle bli så mycket lycka blev det hemskaste en förälder kan föreställa sig.
Vet inte varför mn det var flera år sedan jag grät över Zora.
Igår brast det av någon anledning men det var skönt.
Det behövdes antar jag.
Satt och skype'ade med Anton som var världens finaste tröst <3

 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Dolce Bambini- Änglamamma -jordebarnsmor.

:love: ett förlorat barn, är alltid en förälders största sorg, så många krossade drömmar och en längtan och en pusselbit som alltid saknas, även om man finner en väg att gå, så finns ändå en saknad där, som man fått lära sig att bära. Kram. :love:

2013-07-29, kl 11:17:11
URL: http://bambinidolce.me
Skrivet av: iA

Usch, fy fan vad hemskt, kan inte ens föreställa mig den sorgen.

Började nästan gråta själv när jag såg bilden på hennes små korsade händer.

Vad fint att se att du har en ny kärlek som gläder, stöttar och tröstar :love:

KraM ~

2013-07-29, kl 12:30:27
URL: http://www.iaiam.weebly.com
Skrivet av: Cim von Wowern

:love::love::love: Sorgen finns alltid & ibland bubblar det upp till ytan. Då får man gråta, lyfta på locket.

2013-07-29, kl 13:24:48
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: mary

<3

2013-07-29, kl 13:54:32
URL: http://janemary.blogg.se
Skrivet av: emma

Vad var det som hände med din ängladotter? Har själv en änglason som fick lämna oss innan han ens hann födas. Dock vet vi inte fullt ut varför han dog. Men den sorgen är den absolut värsta. Att behöva begrava sitt barn.

Jag har nyss hittat hit till din blogg så det kanske står någonstans men har inte sett det än isf. Men vad var det som hände med Daniel, att han var brännskadad?

Svar: Oh,beklagar ;(Gjordes ingen obduktion?
Zora dog i min mage när jag gått in i 9e månaden.
Obduktionen visade att det var pga blodpropp i moderkakan.

Daniels brännskador uppkom pga honom själv om vi säger så :/
Starsprinkle

2013-07-30, kl 16:09:45
Skrivet av: emma

Okej, jo obduktion gjordes men fann inget. De lutar åt en mindre moderkaksavlossning men inget de kan säga helt säkert.

2013-07-30, kl 23:08:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0