Färger och tacos.

Godkväll godkväll.

Jag vill skriva men har inte direkt något att berätta...Hmm..
Var bort till Dollarstore en sväng idag med Leeloo,hennes vän I samt Leeloos far H.
 

Det är så jävla farligt att gå in där,haha.
Man hittar så mycket 'bra att ha saker'
Nagellack i massa fina färger bland annat ;)

Så nu har Leeloo och jag superfina färgglada naglar ♥
Man kan aldrig få för många lack,jag lovar ;)
Så när man inte har bil så 'turk-kör' man hem alla varor sen.
Vad skulle jag ta mig till utan min kära barnvagn.
Den dagen den går sönder måste jag fan köpa en ny fastän inga barn ska använda den ;)

De där vita 'dörrkrokarna' är för övrigt helt jävla awesome.
Har köpt till nästan alla dörrar här hemma nu.

Nya fittpiercingen läker sakta men säkert.
Åhh,imorse...
Jag har skitstora hål mellan benen på mina pyjamasbrallor...så satte jag mig ned på datastolen och staven  fastnade på nåt sätt så jag typ AHHHHHHHHJJJJ!
Så försöka pilla loss den.
Mindre skönt vill jag påstå.

De ringde från tandläkaren idag och sa att det är dags för undersökning och frågade om vi kunde komma imorgon.
Jag blev lite förvånad i och med att vi var där i måndags liksom.
Men ja..jag fattade inte riktigt.
Fan,kunde de inte gjort undersökningen samtidigt.
Orka fara dit hela tiden.
Blargh!
Jaja.
Så ned dit imorgon,jupp.

Till middag myste vi till det lite och käkade tacos me and ze kids :)


Och det var allt från mig.
Tack och hej - svettig pastej//HellA


FÖRRESTEEEEN!!
Instgram finns det ju videoklippsfunktion nu,hur kul som helst.
Följ gärna där om ni vill seduschhella eller plågsamt kaffe...typ ;)
Starsprinkle84 heter jag där..tror jag,annars ta bort 84.






 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0