Hur ofta byter du sängkläder?

Det brutna fingret har börjat värka massor de senaste dagarna.
Det liksom strålar ut smärta..och pulserar.
Jag gick ju aldrig till läkaren eftersom de ändå inte gör något åt ett brutet finger men nu tänker jag att det kanske läkt ihop fel eller nåt?
Ont gör det iaf,hela tiden :/


Hjälpte Spike med grejer upp till skolan imorse för idag cyklade de upp till sjön för att sova där.
Sista natten med gänget kallar de det :)
Sen är det skolavslutning på fredag och efter sommaren börjar han högstadiet!
Min son börjar 7an,shit pommes frites!
Spännande.
Och Leeloo börjar 1a klass.
Rätt galet egentligen.
Men åh så skönt att de växer upp.

Efter avslutningen på fredag ska vi knalla bort till 'Dollarstore' som slår upp sina portar då.
Ska bli skoj :)

Sitter och kollar runt efter billiga hotell i göteborg.
Ska försöka dra dit under lovet med kidsen.
Kom gärna med tips.
Vill hinna med både Universeum och Liseberg men det hinns inte på en dag.
Sista tåget hem går nämligen vid 18.40 vilket är på tok för tidigt.
Sen får jag väl se hur mycket pengar jag får ihop oxå.
Ska sälja av min samling med retroburkar och kolla vad som finns i förrådet.


Kom just in efter att ha suttit i solen på en helt ny fin bänk ute på gården.
För 4 år sen,ja 4 år sen...så bestämdes det att vi skulle få en typ 'grillgrop' på gården.
Nu idag kom den hit.
Whoop whoop!
Och en bänk bjöd de på med,hur gött som helst.
Ser fram emot att grilla lite där någon kväll och ta en öl eller två,mysigt!
Morsan och jag invigde den iaf med kaffe,så anslöt sig några grannar oxå.
 


Åh,kul med svar på frågan igår.
Tycker dock lite fler kunde ha svarat,tråkmånsar ;)
Min självklara favorit är doggy style,utan tvekan.
Så jäkla gött!
Missonären är ordentligt underskattad oxå.
Men jag gillar många olika ställningar.

Dagens fråga idag lyder: Hur ofta byter du sängkläder?

Kom gärna med egna tips på dagens frågor så skriver jag upp dem i mitt block :)

//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: vickie

Här hemma byts de sängkläder 1 gång i veckan,tycker de är lagom :).

2013-06-11, kl 15:04:02
Skrivet av: Yenny

Byter sängkläder på tok för sällan! Men det är endast pga lathet ;)

2013-06-11, kl 18:25:28
Skrivet av: newronica

Varannan vecka, minst! Jag tycker det är sjukt ohygieniskt med att byta mer sällan än så. Varannan vecka är nästan för lite. Är ju som att gå i samma kläder i två veckor. Usch! :)

2013-06-11, kl 19:23:23
Skrivet av: newronica

Varannan vecka, minst! Jag tycker det är sjukt ohygieniskt med att byta mer sällan än så. Varannan vecka är nästan för lite. Är ju som att gå i samma kläder i två veckor. Usch! :)

2013-06-11, kl 19:23:30
Skrivet av: Mikaela

Hahahaha, det kan ja va helt värdelös på att komma ihåg att göra. Ena stunden kan ja gör det efter 1 vecka om då orken sitter, andra gången kanske det tar 2 månader innan jag byter, NASTY! hahaha x)

2013-06-11, kl 20:24:34
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Anonym

1 gång i månaden eller var 3:e vecka, å jag är inte "sjukt ohygienisk" för det :D

2013-06-12, kl 13:17:27
Skrivet av: Thina

Jag är sjukt kass på att både komma ihåg och orka renbädda.. Så det blir inte så ofta som man borde..

Vi Bode på vandrarhem i masthugget i Göteborg som inte va så dyrt. Ska leta upp det åt dig. Fördelen med vandrarhem är att man ofta har tillgång till kök så man kan fixa mat :)

2013-06-12, kl 17:48:39
Skrivet av: Evelina

Varannan vecka men skulle gärna göra det varje vecka om jag orkade tvätta så mycket,

2013-06-12, kl 20:15:08
Skrivet av: Frida

Det beror helt på! Är det sommar och man svettas blir det kanske 2 ggr/veckan men vintertid kanske varannan eller var tredje vecka. Varierar jättemycket!

2013-06-12, kl 20:33:30
Skrivet av: Jessica

varannan vecka

2013-06-13, kl 15:53:14
Skrivet av: Lina

Men, om fingret är brutet och skadat leden så gör dom ju ngt åt det? man bör alltid kolla upp det iaf, så man inte får bestående skador.....
Även om de inte gipsar osv.

Svar: naah,tydligen inte
Starsprinkle

2013-06-15, kl 10:20:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0