Onanering & fuck 'em all.

Klädde oss och gick ut för att knalla bort till Dollarstore.
Men vi hann bara utanför så började det åska och regna.
Hämtade Megas och tog en snabb runda sen gick vi in och satte oss för att titta på 'Dumma mig'.
Mamma ville så gärna se den.

Tog ur senaste fittpiercingen tidigare idag.
Den satt så jäkla ytligt så det var ingen idé att ha kvar den tyvärr.
Fan så synd men men.
Får göra om den ordentligt vid senare tillfälle.
Men jävlar anamma vad jag ska onanera sen när jag lägger mig!
Oh ja!
Har vart tvungen att vara så jävla försiktig och det har inte blivit mycket med det hela men nu jävlar.

Så fick jag veta något om någon viktig för mig.
Varför ska människor ha det så inåt helvete svårt med ärlighet.
Fuck 'em all!

Vill inte ha sånt folk i mitt liv,bort ska dem.

Längtar efter Liseberg nästa månad med ze children <3
Ska bli så jäkla skoj!

nej,usch.
Lite ångest nu//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0