Skolavslutning,whoop!

Middag avklarad.
Kaffet intas för fullt samtidigt som jag sitter vid fejjan.
Ska föra över lite filmer till mediadisken också,kanske se på Röjar-Ralf ikväll med kidsen,den verkar så awesome.
Har bara väntat på att den ska komma på svenska,så Leeloo även förstår nåt.

Nu jävlar är det sommarlov,hej och hå.
Kidsen var så fina imorse när de gick.
Relativt nyvakna på bilden dock,kolla deras trötta ansikten liksom ;)

Vädret var jätteostabilt så avslutningen hölls i gympasalen.
Första gången jag vart med om det med mina kids faktiskt,annars har det alltid vart bra väder.
Men anyhow.
Varmt som själva fan blev det ju där inne i en trång sal med alla människor.
Stod bara och väntade på att de skulle sjunga klart sista sången så vi kunde få gå vidare,haha.

Samlades utanför sen där sexorna sa hejdå till lärarna samt fick sina betyg.
Det blev känsosamt för många av ungarna,massa tårar.
Det är ju liksom slutet på ett rätt långt kapitel.
Nu ska de påbörja ett helt nytt.
Jag kan bara föreställa mig.
Kan bara föreställa mig.
Gick aldrig sexan ju och har aldrig haft den där gemenskapen med klasskamrater och lärare tyvärr.

Jocke (han som kramar om Spike där) har vart en suverän lärare i mina ögon.
Tacksam att Spike har fått ha honom. ♥

Efteråt knallade vi till Dollarstore.
Åhhh,jag är helt kär i den affären nu.
min nya favoritaffär utan tvekan.
Önskar jag haft mer pengar bara.
Fanns hur mycket som helst jag ville ha med hem.
men det får bli när penningar kommit in på kontot.
Köpte iaf med armband,godis,keps,snusnäsduk,toapapper,strumpor,doftljus,hundgodis etc etc.
Me love it! <3

Sen hem för lite avslutningsfika.
Sen dog jag på soffan ett tag.
Blev helt slut av alla människor överallt.

Tack och hej//HellA som hade en av de där underbara fuldagarna men försökte ignorera det.
 

Jäääävlar ja - Dagens fråga - Har du några djur? vad för något/några?

Gällande sista frågan - jag onanerar olika mycket.
ibland varje dag och ibland kan det vara uppehåll på några dagar.
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lou

Gick du aldrig i 6:an? Varför inte då, om jag går fråga? Har du gått på högstadiet/gymnasiet?

2013-06-14, kl 19:19:28
Skrivet av: Malena

En hund och två chinchillor :) som svar på frågan då...
Förresten, varför gick du inte i 6:an Hella? Om du nu vill svara på det, känn absolut ingen press.:love:

2013-06-15, kl 00:28:49
URL: http://skogshaxan.blogspot.com
Skrivet av: En annan Hella

En hund, 9 år gammal dvärgpinscher. Cool som attan och styr grannskapet med järnhand, rottisarna och schäfrarna här omkring har inget att säga till om ;)

2013-06-15, kl 02:17:58
Skrivet av: Anonym

5 hästar o fyra katter

2013-06-15, kl 16:31:31
Skrivet av: newronica

1 hund

2013-06-15, kl 21:15:53
Skrivet av: newronica

1 hund

2013-06-15, kl 21:16:29
Skrivet av: Moi

En kameleont, några ödlor, några grodor och ett gäng spindlar :)

2013-06-16, kl 18:48:10


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0