Tonåriga Hella.

Hos käftis gick det fint och snabbt som fan.
de skulle bara kika.
Det växer lite huller om buller i Spikes mun så några tänder måste dras ut så nya ska få plats och tandställning kommer antagligen komma på plats nästa år eller så.
Vore awesome så han får ett sånt där tjusigt leende ;)

Efteråt knallade vi till Ica,köpte kattmat etc.
Funderade på hur vi skulle fördriva tiden så vi gick till "God Smak" ,unnade oss lite lunch och bara hade kvalitetstid vilket han och jag får alldeles för sällan.

Sjäääälvklart glömde jag bort att jag skulle in på Hallbo,daaamn it!!!
Kom på det när jag kommit hem.

När vi väntade på bussen tillbaka så var det en tant som frågade om Spike var min lillebror.
Nej,det är min son svarade jag.
Då blev hon så förvånad och sa att han trodde jag var tonåring och log :)
Hihi,det gjorde hela min dag säääärskilt med tanke på att jag kände mig lite gammal idag ^^

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0