Bättre psykiskt!

Godkväll gott folk.

De senaste dagarna har jag mått bättre rent psykiskt.
Känner mig inte lika låg,grubblar inte exakt lika mycket osv.
Undrar om det kan ha med träningen att göra?
Det lösgörs ju massa grejs i kroppen då menar jag.
Jag tycker det är fantastiskt härligt iaf och jag är jätteglad för det,hoppas det håller i sig lite till :)

Imorse hämtade Hanna och Jossi mig så drog vi in till Willys först och främst.
Handlade lite som blev mycket och garvade lika mycket som vanligt.
Helt underbart vad mycket vi skrattar när vi umgås.
Folk i affärerna vi är i lär garanterat tro att vi är fulla.

Flummade runt lite inne på Ö&B med,köpte lite smått och gott.
Sen skulle vi in på leksaksaffärer och fan vet allt eftersom Noomi fyller 5 år på lördag (dfå blir det kalaaaaas).

Eftermiddagen var det gymmet igen och vi tecknade gymkort till Spike.
Hade med en till kompis (Dizzy) som oxå vill komma i form,micket trävligt :)

Men nu måste jag ta nåt att äta,jag är kukigt hungrig och nej jag vet att det inte är bra att äta så här sent//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0