Det var inte så jag menade.

Pratade med Spikes lärare J idag om lite av varje gällande just mobbningstjofräset.
Sedan det pratades med grabbarna i klassen så har allting vart lugnt.
Spike har även fått byta gympagrupp och det tycker han är superskönt :)
Känns inte som det är aktuellt med något möte med föräldrar och ungar.
Får hålla tummarna att grabbarna uppför sig annars får vi ta tag i det.
Ärendet har blivit lämnat till skolans trygghetsgrupp och ja,just nu så räcker det som det är.

Jag läste igenom mitt mobbningsinlägg idag för jag uppfattade det som att J hade tagit illa upp av det.
Och när jag läst det så förstod jag varför.
Där får jag det att låta som om Spikes lärare och skolan inte gjort något alls och så menade jag inte på något vis.
Spikes lärare J är jättebra :)
Med det inlägget ville jag bara be om tips och råd ...liksom vad jag som mamma kan göra.

Jaja,det är lugnt nu iaf och hoppas det håller i sig.

Åhh,det var ju bara så underbart skönt att knalla ute med Megas idag.
Gå på BAR MARK,jag fullkomligt älskar det.
Och solen sken lite lätt.
Hur skönt som helst.


Näpp,nu fortsätta plocka lite//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Mikaela

Men gud så awesome. Jag blev sj väldigt orolig för vart dom kunnat tagit vägen eftersom ja skickat dom förra veckan. Men härligt att höra att dom kommit fram :)

Svar: det måste vara dem liksom :)
Starsprinkle

2013-03-06, kl 09:41:35
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Mikaela

Ponysar? :)

Svar: jaaa,yaaay :)Tack,de är så fina <3
Starsprinkle

2013-03-06, kl 19:15:16
URL: http://mikkanhellman.blogg.se
Skrivet av: Mikaela

AWESOME!!! :) Sa ju att ja skickat dom, posten som måste klörat eller nått :P hehe! Tur du gillar dom ;) Gjorde ja med då dom va mina, hehe ;)

Svar: ;)
Starsprinkle

2013-03-06, kl 22:32:12
URL: http://mikkanhellman.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0