Dildo i röven och snoppgodis.

Det känns som det är så mycket nytt som sker i mitt liv...
Bra saker alltså.
Börjat träna och kämpar för att tappa all den vikt jag gått upp och stärka hela kroppen.
Försöker äta mindre skräp.
Är ute mycket mer ur lägenheten.
etc etc.
Det gör mig trött,haha.
Jag är supertrött mellan varven och gäspar nästan käkarna ur led.
Tar nog tid att vänja sig skulle jag tro ^^

Redan vid 8.30 nånting idag så följde jag med (läs tvingade) Hanna för att ta cellprov.
Hon har skjutit upp det i typ nåt halvår för hon var så rädd för det skulle göra ont osv osv fastän jag lovart dyrt och heligt att det iiiinte gör ont.
Förklarade till och med att min moster skulle levt idag om hon gjort sina cellprov men det sket hon i och fick fetingtumör och dog hastigt.
Nu fick jag hota henne med att tvångstrycka upp en stor dildo i röven på henne om hon inte gjorde det idag.
Success!
Jag och Jossi höll henne i varsin arm och gick in på mvc med henne,hahaha.
Allt gick jättebra iaf och lilla Hanna blev superstolt för hon äntligen gjorde det.

Åkte in till Kumla efteråt,till Pickaboo där vi alla hittade både smått och gott.
Hittade bland annat snoppgodis som jag köpte till mamma ;)


Var på Willys en sväng,åt lunch på Max,brummade hem,hämtade Leeloo o Megas,hem till H & J där jag mest satt och gäspade och ville hem.
Och det är min dag i det stora hela,plus lite plockande och mer trötthet.

Just ja,har iaf gått ned 2,3 kilo på en vecka,whoop whoop!
Vågar inte mäta mig ännu,det gör jag någon annan dag .

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim von Wowern

Så jävla bra att ni tvingade iväg henne!

Svar: oh ja :D
Starsprinkle

2013-03-21, kl 07:49:09
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: M.

Haha, jag är i preciiiis den situationen. Fyller 23 i år och fick en liten kallelse hem till cellprovstagning. Jag bokade av den. För att jag är så jäkla livrädd. Kan inte svara på om jag är mest rädd för att det ska göra ont eller för att ha strålkastarljus och ett par ögon där jag helst inte vill ha strålkastarljus och ögon... Liiite ont måste det väl göra?

Svar: nix,det är en tops upp i fittan,det gör ju inte ont :)
Starsprinkle

2013-03-21, kl 09:16:24


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0