Hella ska till gymmet.

Åh jösses.
På onsdagmorgon ska jag till gymmet.
Hanna och Jossi tvingar med mig.
Missförstå mig inte,jag vill träna och jag tycker det är kul.
inte kondition men styrka ;)
Meeeen jag tycker att gym är riktigt läskiga.
Gå dit som tjockis...Känns som alla ser ned på en då för man ser ut som man gör och inte orkar lika mycket som de andra.
Säkert dumma tankar men så känner jag.
Blargh!
Antagligen så är det säkert så bara första gången,men oh well.
Vore awesome om jag kan trivas för då fixar jag gymkort.
tränar med brudarna på morgnarna när barnen är i skolan.
Hur det ska gå vet jag dock inte eftersom jag är mer död än levande på morgnarna.
Oh holy shit.
Någon som känner igen sig eller är det bara min cphjärna som är sån här?
Gällande tankegången alltså,inte zombiemorgnar.

Tvättat halva dagen,ska i skrivande stund ned i källaren och hämta upp det sista.

I förmiddags drog jag och Leeloo upp på byn en liten snabbis för att hämta ut paket och med oss fick vi Hanna.

(bjuder på en mycket sällsynt sak på foto - jag ler)

Sen kom hon med sin Molle lite senare och det gick rätt bra mellan honom och Megas.
det var första gången som hon vågade vara framme och hon visade till och med lite nyfikenhet,så det går framåt minsann även om det går väldigt sakta.
Hanna ser så minimal ut här.
Molle ville precis som Megas sitta i knät.


Nu ska jag tvätta av ansiktet och sen slänga mig i soffan en liten stund.
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Emma

Jag tröstar mig med att det finns ALLTID någon som är större än jag själv där. Samtidigt som det såklart är någon som är mer vältränad. Men tycker inte det känns som någon stirrar, (bara på tatueringarna). Tror alla befinner sig lite i samma båt. Man är ju aldrig helt nöjd liksom.

Svar: oh tack.
Starsprinkle

2013-03-11, kl 22:50:46
Skrivet av: lina

Vill också träna, men tänker likt du att de övriga på gymmet kommer tänka "Åh, vilken tjockis som kommer där , titta hon svettas som en gris" osv.

Svar: jaa men eller hur.vad är det föär idiotiska tankar vi har egentligen?
Alla måste ju börja nånstans,right?
Starsprinkle

2013-03-12, kl 07:08:39
Skrivet av: Cim von Wowern

Det är ju tjockisar som har på gymmet att göra, tycker jag. :)

Svar: indeed it is.
Starsprinkle

2013-03-12, kl 07:20:01
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Jag känner igen mig helt klart, angående gymmet alltså. Jag går inte inte på gym av just den anledningen. Men nu har jag börjat med zumba och det funkar förvånansvärt bra.

Svar: heja dig :)
Starsprinkle

2013-03-12, kl 11:55:56
URL: http://divinemadness.blogg.se
Skrivet av: Lina

När jag är på gymmet är det fler mulliga än vältränade :)

Jag som har svårt att gå upp i vikt känner mig "klen" på gymmet istället, känns som att alla stirrar för att jag inte ska klara av vikterna :P

Svar: oh,kan tänka mig det :/
Starsprinkle

2013-03-12, kl 15:44:24
URL: http://linamoen.blogg.se
Skrivet av: Julia

Den bästa träningen är den som blir av! Jag hoppar du hamnar på ett bra gym där du välkomnas väl. Jag själv har tränat på Korpen i många år och skulle aldrig träna nån annanstans. Älskar mixen av människor, att alla är trevliga och välkomna! Jag VET att de flesta på det gymmet tänker när de ser nån överviktig eller som ser "otränad" ut att de tycker det är bra gjort att den tagit sig modet att börja gå på gym! "Du går ju inte till gymmet för du är stark, utan för att bli" brukar min tränare säga :) stort lycka till!!! KRAMEN

Svar: Oh tack för de orden,uppskattar det!kramen!
Starsprinkle

2013-03-13, kl 06:15:13
Skrivet av: Therese

Mina tankegångar e precis som dina.
Har därför Inte tränat på x antal år, men nu efter att ha fött barn nr 2 och gått ner 35 kilo så har jag bestämt mig, att det e för min skull. Jag vill vara fast, inte hängig ;) så då får folk stirra bäst fan dom vill (tror dock faktiskt inte ngn gör det utan det e ens egna huvud som säger så)
Go hella, go oss! Go go go, vi kan! ;D

Svar: yaaaay heja dig,heja oss!!
Starsprinkle

2013-03-14, kl 13:35:46
Skrivet av: Anonym

Mina tankegångar e precis som dina.
Har därför Inte tränat på x antal år, men nu efter att ha fött barn nr 2 och gått ner 35 kilo så har jag bestämt mig, att det e för min skull. Jag vill vara fast, inte hängig ;) så då får folk stirra bäst fan dom vill (tror dock faktiskt inte ngn gör det utan det e ens egna huvud som säger så)
Go hella, go oss! Go go go, vi kan! ;D

Svar: hejja oss :D
Starsprinkle

2013-03-14, kl 17:48:48
Skrivet av: Anonym

Jag är en sån som blir lite peppad av att se "tjockisar" ;-)
Jag tänker att så vill jag aldrig se ut och så kör jag på ännu hårdare :-P knäppt? Ja kanske...

Svar: se där ja ^^
Starsprinkle

2013-03-16, kl 20:07:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0