Husrannsakan & porträtt.

Crap,jag kan inte diska för mina jävla katter har snott diskproppen!
Vad fan ska de ha den till?
Jag har letat och letat men kan INTE hitta den!
Ibland brukar de sno disksvampen men det var första gången de stulit proppen.
Får försöka göra en husrannsakan under dagen ...
*morr*

Igår hade jag fullt hus,det var fullt ös medvetslös typ.
Hanna var här med sin flickvän Jossi,sina tre ungar och sina två hundar.
Mina båda kids var oxå hemma så..ja,fullt ^^
Megas hatar andra hundar väldigt mycket så hon satt i köket med svansen mellan benen och skakade så mycket hon bara kunde.
Fjanthund.
Hanna har vart här med sin ena hund två ggr innan för vi försöker vänja Megas.
Dumma vovve att vara så sjukt nervig.
Men skam den som ger sig,right? ;)


Igår förmiddag var jag med Leeloo på besök till skolsköterskan samt skolläkaren.
Hon fick studsa runt på ett ben,gå på hälarna,kolla puls,ryggen,kolla vikt och längd etc.
Min lilla dam är en pygme precis som mig,haha.
Hon är bara 114 cm lång och beräknas bli ca 162 cm,jag är 161,haha.
Allt var bra iaf. :)

Så skönt,äntligen fredag,slipper vakna till alarm imorgon bitti,veckan har gått segt och jag har vart så trött.
Men imorgon ska det bakas...lite av varje.

Ohhh,titta här då.
En tjej på Instagram (Zombiegirl92) ritade av mig,så jäkla fint.
duktig hon är!
Jag älskar den.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lou

Är Hanna(?) Spikes faster?

Svar: stämmer alldeles utmärkt :)
Starsprinkle

2013-03-01, kl 19:55:06
Skrivet av: Anonym

Typiskt nakenfis beteende tyvärr verkar det som :/ mindre hundar än de själva brukar kunna gå bra...

Svar: jaså? oh :)
Starsprinkle

2013-03-01, kl 22:31:55
Skrivet av: Lou

Ah, se där. Då är de ju inte så konstigt att de är lite lika då. :-)

Svar: haha precis ;)
Starsprinkle

2013-03-02, kl 06:49:08
Skrivet av: Anonym

jävla dum du är som inte förstår bättre... Du har en hund som är rädd, du vet inte varför för det är en omplacering, och så kallar du den för fjanthund. Jag kan kalla dig för fjantHella som inte vågar gå ut på stan isåfall. Ganska okunnigt av dig att ta in två nya hundar i Megas (O)trygga hem...

Svar: Jag har aldrig påstått att jag är kunnig och att jag kallade Megas för fjant är med glimten i ögat.Jag litar på Hannas kunnande gällande hundar,hon är duktig.Hon tyckte vi kunde ta in dem,så det gjorde vi.

Eftersom du verkar vara så kunnig så kan du ge istället ge mig bra tips och råd istället för att dryga dig.
Starsprinkle

2013-03-02, kl 18:16:13
Skrivet av: Jenny

Har också haft två kineser och båda var rätt så tillbaka dragna av sig när det gällde nytt folk och nya hundar. Men så fort dom lärde känna folket/hundarna så funkade det mycket bättre :). Det är bara fortsätta träna och låta henne träffa andra hundar och människor så kommer det nog gå mycket bättre inom snar framtid.

Svar: absolut,jag tänker inte ge upp försöken :)
Starsprinkle

2013-03-06, kl 15:12:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0