Jag längtar...

Hade tänkt grädda våfflor idag eftersom det är våffeldagen och allt,men hade ingen lust.
Imorgon kanske?
Det är ju så läskigt gott men också läskigt onyttigt.
Och jag är sämst på att vara så där duktig som många andra är som bara tar en eller två..

Imorse knallade vi bort till Lidl så vi var där när de öppnade.
Fick oss varsitt par träningsdojjor,både snygga och sköna :)

Så invigde vi dem idag.
Vi brukar träna varannan dag men kände för det idag med.
Oh vad jag längtar tills jag kan se kroppen förändras...och känna det på kläderna.
Jag längtar efter att kunna köpa en storlek mindre.
Jag längtar efter att bli starkare.
Jag längtar efter att orka mer.
Det driver mig!
Sen är det jävligt kul att träna på gym också.
Är ni trötta på mitt gymprat ännu? ;)

Annars idag har jag städat,vilade en stund,hjälpt morsan med räkningar och lite sånt där.

Är det bara jag eller känns inte den här vintern väldigt lång?
Vi har fortfarande massor av snö överallt,jag är trött på synen av den.

Det var allt för idag
Adios//HellA




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0