kalasande.

Tonårsmamma alltså.
Jag är inte särskilt nervös för kommande åren med Spike som tonåring,han är rätt lugn och har alltid vart.
Men Leeloo däremot,jag fasar som själva fan för hennes tonår.
De är som natt och dag - Spike och hon.
Visst,det kan bli precis tvärtom ,det återstår att se.
men oh....tonåriga tjejer med dess hormorner och allt vad det innebär är INTE kul på ett enda litet vis.

Spike blev superglad för presenten han fick av mig.
Så det känns awesome.
Han fick en Nokia Lumia 800.
Men damn,vilken jäääkla skillnad det är på en windows mobil och en android.
Svårt som fan.
Men han brukar lära sig snabbt när han får sitta och pilla.

Vid 16 var allt framdukat och Maud och Uffe kom (Leeloos farmor med sambo).
Av dem fick han pengar.
Alltid lika uppskattat av den lilla pengakåta fjärten ;)
Börja fika och jag irrade runt som en yr höna som alltid.
Sen kom Hanna och Jossi,av dem fick han med pengar.
Och av mor + Björn fick han en snygg luvtröja + godis.
Så var det bara massa fikande och babblande.
Blev knappt inga kalasbilder för jag hade så dåligt batteri.

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Mina barn har passerat tonåren, men trots det så ringde min minsta dotter idag och betedde sig som en just sån... Det är bara att hålla tummarna för att det ska gå bra för dom. Det är skitsvårt när man är mitt uppe i förälderiet att va så himla smart som man skulle behöva va. Det är mycket enklare både före man får egna barn och när dom flyttat hemifrån. Då är/blir man helt plötsligt expert...
K

Svar: haha är det så?Lustigt hur det funkar egentligen :)
Starsprinkle

2013-03-05, kl 18:02:59
Skrivet av: kolin

Ja det är konstigt, du vet jag som jobbat så mycket inom soc o psyk o gett råd till föräldrar o allt va det kan va. Sen lyckas man inte själv alltid med sina egna barn.
K

Svar: haha men det brukar ju funka så.Gällande det mesta.
man ger awesome råd osv men så är det inte lika lätt att följa dem själv.
Starsprinkle

2013-03-05, kl 18:54:31


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0