minimänniska.

Planterade om min megasizeväxt idag.
Kolla in mamma,hon ser ut som en minimänniska bredvid den,haha.
Vad gulligt.

Nu fick den större kruka och fräsch jord.
Så ska jag sätta uit den på annons.
Jag har fan inte plats för den längre.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Pia

jag vill ha den! :D vad ska du ha för den? :)

Svar: hade tänkt mig runt 500?
Starsprinkle

2013-03-09, kl 08:27:36
Skrivet av: Pia

hmmmm. Lite för mkt pengar för mig just nu... :-/ du har inget annat du vill ha? bytesgrej eller så...? har en del hundgrejer :)

Svar: tveksamt men kanske,vad har du?
Starsprinkle

2013-03-09, kl 10:34:40
Skrivet av: Pia

jag har en stor plåtburk för foder vit med svart text två t-shirts en svart med text Securitas en rosa med text does this make me look fat

Svar: haha tufft,vad är det för strl på dem?
Starsprinkle

2013-03-09, kl 21:30:43
Skrivet av: Pia

jag har använt dom på min jack russell. Satt lite väl tajt på henne. Om du vill kan jag fixa bilder.

Svar: mät äver ryggen är du gullig :)
Starsprinkle

2013-03-10, kl 08:37:11
Skrivet av: Pia

båda är 30cm

Svar: oh då är de för små :(
Starsprinkle

2013-03-10, kl 08:46:04
Skrivet av: Pia

trist! Men det är "t-shirt modell" så ska sluta efter bröstkorgen typ.

Svar: Hmm..naah,fan,skippar nog det.
Starsprinkle

2013-03-10, kl 09:15:55


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0