Nästan lite abstinens.

Åhhh,jag är helt ensam nu,hur gött som helst.
Bara jag och djuren...Bara tvn som hörs och imellanåt en katt som får släpp och flänger runt.

Nu är det ju påsklov för kidsen så vi slipper kliva upp så förbannat tidigt.
men imorgon måste vi upp iaf.
Ska köpa träningsdojjor till mig och Spike nämligen så det är bäst att vara där när affären öppnar annars blir vi säkert utan.

Inte tränat nåt på hela helgen så det blev nääästan som lite abstinens.
Lustigt hur snabbt kroppen lär sig att tycka om något.
Men idag var det tungt..alla vikter kändes tyngre och jobbigare,men jag kämpade på.
Hade med mig Dizzy dit idag och Spike förstås :)

Annars har det inte skett mycket alls idag.
Rätt slö och trött då jag vakade tidigt imorse av ryggvärk bara för jag glömt ta min medicin igårkväll,smartass!

Nej fan,mycket mer än så har jag inte att komma med.
Nu ska jag ladda kaffebryggaren för imorgon bitti.

Godnatt//HellA

Damn vad mitt hår vuxit btw.
På bilderna är det skillnad på två år och jag har klippt mig en gång.

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0