Sexiga påskkärringar

Hoppas ni hade en bra påskafton <3
Det hade vi.
Kändes lite som julafton på nåt konstigt sätt,haha.
På förmiddagen satte jag igång att rulla och steka köttbullar,fixa ägghalvor med räkor,tartaletter osv osv.
Sen vid 13 skulle Leeloo iväg på kalas så då fick vi ta en paus för att knalla iväg dit med henne.
Sen tillbaka för att fortsätta.
Och två timmar senare hämta hem ungen igen.

Spike fixade dukningen så fint sen runt 16 svullade vi i oss massa god julmat..nej just ja *host* påskmat :p

Omnomnom.

Under kvällen kom plötsligt flatorna.

(lillebror på hörnet där).
Satt och surrade.
Så tyckte Hanna att vi skulle åka till Ica Maxi i Kumla för hon blev sugen på godisfiskar.
Vi alla målade oss tjusigt först,inklusive Spike men han ville inte vara med på bild.

Önskade både gamla och unga glad påsk och fastnade  vid ingången typ där de hade levande små uuunderbart fina fjunbollar (kycklingar).
Sååå fina,man kunde peta på dem genom gallret och de var så mjuka.
De var födda i tisdags så inte särskilt gamla alls <3
Så stod det på en liten skylt att de sen skulle flytta till en gård och få växa upp till vuxna tuppar och kycklingar.
Hoppas det stämde så de inte ska malas ned levande som de flesta tuppkycklingarna gör.

Köpte med en liten söt växt till mamma som heter 'plättar i luften' bara för hon var så gullig och stannade här i min lägenhet med Leeloo och Björn.
Den uppskattades ;)

Köpte med en avfärgning på Maxi och hade rätt stora förhoppningar gällande den då jag vet många som fått awesome resultat men det fick inte jag tyvärr.
Det blev lite ljusare högst upp på huvudet men annars knappt någon skillnad.
Synd som fan.
(Avfärgning & blekning är ej samma sak alltså)

Så idag för några timmar sen hävde jag i Mood's blekning för mörkt hår och det blev ju resultat iaf.
Nu är jag typ gul/orange.
Om några dagar häver jag i en till och under tiden kör jag med silverschampoo så ska det nog bli bra.
Vet jag skulle ge fan i håret men det har jag gjort under lång tid nu.
Jag hade svart skitlänge och pallar inte längre,så tråååkigt.


Och mest vi ändå är inne på hår så testade jag att göra 'hairbuns' igår,det blev ganska gulligt ju :)


nej nu ska jag sluta svamla och vänta in Spike som strax kommer hem,han och Hanna,Jussi o farmor har vart in hos Spikes pappa.

//hellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: ERIKA ENROTH

Tack så mycket! =) Värmer ska du veta!

Åh men då ska jag peppa dig! =) Stöd och push behöver vi alla i denna viktkamp :) Kramar

2013-04-01, kl 20:25:54
URL: http://erikaenroth.com/
Skrivet av: A-K

Lycka till med håret, been there done that ;)

2013-04-02, kl 18:50:31
URL: http://farmendraken.blogg.se
Skrivet av: Tilde

Haha, rolig påsk!!

2013-04-02, kl 18:58:10
URL: http://ttildes.blogg.se
Skrivet av: Cim von Wowern

Hehe, såg dig allt i "Synas" nu! ;-P :love:

Svar: <3
Starsprinkle

2013-04-02, kl 18:59:46
URL: http://vonwowern.blogg.se/
Skrivet av: aida

Hoooooooorn!!! :O
Läskigt, men coolt :D

Svar: ;)
Starsprinkle

2013-04-02, kl 19:00:52
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0