Tjockisdräkten ska av!

Satan vad trött jag är och satan vad ont jag kommer ha i kroppen imorgon.
Ska bli spännande och se om jag kommer kunna röra mig ens.
Hade det skitkul på gymmet och Jossi var så impad över att jag var mer pepp på att träna än henne och Hanna,haha.
Jag provade alla möjliga maskiner plus att vi körde på crosstrainer och knallade på band.
Hanna tog några bilder på mig....fy fan vad jag inte känner igen mig själv längre.
Detta är inte jag i den här tjocka kroppen,det är en en tjockisdräkt.
Jag blev både ledsen och pepp av att titta på de bilderna.
Och nej,jag kommer inte visa dem...för någon!


På fredag dit igen ,då för ett gym.intro,ska bli spännande som fan.
Sen eventuellt igen på kvällen för att dra med Spike.
Annars lördag.
Han behöver komma igång med att röra sig och han _vill_ träna så..  :)
Vi får se vad som händer och sker.
Pratade med killen som har gymmet (tror jag) och han sa det är okey för en 13 åring att träna om han mest använder sig av kroppsvikten osv.

När vi var klara efter ungefär 1,5 timme (yay) så drog vi först hem till dem då de skulle byta om,sen vet ni...så ställer sig flatorna mitt framför mig och svullar i sig kärleksmums,jävla vänner man har!

Sen vidare hem till mig där vi käkade,jupp jupp.

Nu ska jag avlida lite till//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vart ligger gymmet? :)

Svar: gamla rimihuset om du vet?
Starsprinkle

2013-03-13, kl 20:21:53
Skrivet av: Charlotte

Du skrev i ett tidigare inlägg att folk tittar snett på gymmet om man är överviktig... Det är precis tvärtom!
Jag hänger mkt på sats och de som imponerar mest på mig är inte alla supertränade personer utan just de som kämpar med övervikt- det är grymt imponerande med människor som orkar göra en förändring och som kämpar för sitt välmående!

Hejja dej!
(nu menar jag inte att du är extremt överviktig utan vill mest förklara hur jag ser på saken och peppa dej lite!)

Svar: suveränt :)
Starsprinkle

2013-03-14, kl 23:06:49
Skrivet av: Dizzy

Jaha där! Fan är också sugen på att börja träna :( (Såg nu att jag blev 'anonym' i förra kommentaren, hah)

Svar: oh,men kör hårt :)
Starsprinkle

2013-03-15, kl 02:54:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0