Tuttarna på bordet.

Drog ut i skogen idag för att stjäla påskris,åkte både kors och tvärs men kunde konstatera att det bara var granar tamefan överallt och jag svor över att jag istället bara kunde gått utanför min balkong och knipsat av lite.
Hade med oss hundarna också,släppte dem och det gillades som sjutton.
Hannas hundar är duktiga,de ger fan i Megas större delen av tiden,de vet att hon är en surkärring som vill vara ifred.
Men Molle ville leka lite,då käftade hon som fan.
Sakta men säkert går det dock framåt.
Megas har till och med vart framme och nosat på Molle helt frivilligt.
Terapi,terapi :D


Åkte hem till mig sen för gemensam lunch (sån gör jag verkligen aaaldrig) bestående av lasagne och sallad,omnomnom.
Sen gav vi oss ut igen för att leta ris,haha.
Denna gången fick vi med oss det hem iaf.
Köpte med fjädrar också för alla mina är spårlöst försvunna.
Sen gjorde jag & Leeloo fint och ställde ut riset på trappen :)


Stoooort grattis till Örebro hockey som nu är med i elitserien,helt jävla underbart <3
Åh,vad jag saknar att gå på match.


Åh vad min bröstvårta mått sämst sista tiden och har gjort ganska ont.
Jävla ringjävel!
Så idag fick jag låna en stav av en kompis och den mår redan bättre,den är inte alls lika arg på mig.
Hanna och Jossi är nog oxå glada för att de slipper se att jag 'slänger fram tuttarna på bordet' som de uttrycker sig,hahahaha.
Dragit fram dem för att peta bort snusk från ringen you see.
Jossi har reagerat roligast när hon sett dem..hon skrek rätt ut,hahaha.

Oh well,nu dör jag av trötthet.
imorgon blir det att vara tjock och äta massa påskmat <3
//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0