Galet galet!

Blev tvungen att säga upp kontakten med en viss släkting nu på morgonen.
Hon vrider och vänder på varenda ord jag säger och förstår verkligen inte saker och ting.
Påstår så jävla låga saker.
Hennes rätta jag kommer fram nu tydligen.
Sorgligt,så jävla sorligt.
Men men.
Nu ska mitt liv inte innehålla henne iaf.
Hon får sprida hur mycket struntprat om mig hon vill,jag vet vilka mina vänner är,hon är tydligen inte en av dem.
Och ja,jag skriver om dig,det får jag,jag vet att du är inne och läser för du är så galet nyfiken.


Oh well.
Det är galet nu.
Allt kring Daniels död.
Kaos.
Igår var den värsta dagen på många år utan att överdriva.
Stackars Spike,som om det inte är tillräckligt jobbigt att förlora sin pappa.
Men jag försöker göra allt så bra som möjligt för honom iaf.

Idag är det vårmarknad i lilla Hallsberg,det blir bra...Så kan vi förhoppningsvis skingra tankarna lite och bara ha det trevligt.
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Carol

Stackars lilla Spike! Jag var ju vuxen när min pappa dog men att det skulle kännas som det gjorde trodde jag aldrig! Bara han inte känner att det är hans fel, det ni tvistar om. Var det begravningen ni inte är överens om?
Tänk att det är när någon dör som människor blir såna. Fast alla egentligen sitter i samma båt.. Vi var ju bara min mamma, min bror och jag som bestämde allt, trots att vi hade kvar farmor, farfar och pappas syskon. Men vi kände honom bäst och var enade om hur han hade velat ha det.. Hoppas ni kan lösa det så stackars Spike inte ska ha dåligt samvete för något <3

Svar: Jag är extremt noga med att förklara för Spike så han verkligen inte ska känna skuld,dåligt samvete eller något liknande :)Det _ska_ inte hända.
Starsprinkle

2013-05-03, kl 08:49:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0